Opelclub Fórum
carovny diesel na zimu

 
Odoslať novú tému   Odpovedať na tému    Obsah fóra Opelclub Fórum -> ASTRA - MOTOR/PREVODOVKA
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému  
Autor Správa
peterko
Nový užívateľ...
Nový užívateľ...


Založený: 02.08.2007
Príspevky: 16

PríspevokZaslal: Pi Nov 30, 2007 2:58 pm    Predmet: carovny diesel na zimu Odpovedať s citátom

opel 1,7TD tusim X17DTL oznacenie
nove zhavice, nafta nepada, tlaky za tepla OK, za studena neviem.
ani za boha v mraze nastartovat, mozno tak na 10-ty krat, co pri slabsie dobitej baterke =smrt

a najvatcia pikoska:
obcas vypnem kluc motor ide dalej, ze kua, tak idem odpojit cerpadlo-elektrinu, odpojim a motor si to ani nevsimne ide si dalej.
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
alino
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 24.10.2007
Príspevky: 152
Bydlisko: Modrý Kameň

PríspevokZaslal: Pi Nov 30, 2007 3:38 pm    Predmet: Re: carovny diesel na zimu Odpovedať s citátom

peterko Napísal:
opel 1,7TD tusim X17DTL oznacenie
nove zhavice, nafta nepada, tlaky za tepla OK, za studena neviem.
ani za boha v mraze nastartovat, mozno tak na 10-ty krat, co pri slabsie dobitej baterke =smrt

a najvatcia pikoska:
obcas vypnem kluc motor ide dalej, ze kua, tak idem odpojit cerpadlo-elektrinu, odpojim a motor si to ani nevsimne ide si dalej.


Tie žhaviče ti dostávajú prúd sú zapínané?
Ak nemáš dobrý štartér - točí pomaly je problém naštartovať aj so super batériou.
Asi ti zostáva visieť ventil odstavenia paliva.
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
peterko
Nový užívateľ...
Nový užívateľ...


Založený: 02.08.2007
Príspevky: 16

PríspevokZaslal: Pi Nov 30, 2007 4:25 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

prud do zhavicou ide
z tym starterom volaco hovoris, kuknut som ho chce uz davno ale zly moc zly pristup tam je

nemal by sa ten veltil odstavit ked rozpojim el do cerpadla?
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
alino
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 24.10.2007
Príspevky: 152
Bydlisko: Modrý Kameň

PríspevokZaslal: Pi Nov 30, 2007 4:46 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

peterko Napísal:
prud do zhavicou ide
z tym starterom volaco hovoris, kuknut som ho chce uz davno ale zly moc zly pristup tam je

nemal by sa ten veltil odstavit ked rozpojim el do cerpadla?


Samozrejme by sa mal bez prúdu uzavrieť. Na štartri možno máš vadné ložiská alebo uhlíky. Vo válci vzniká teplo pri prudkom stlačení vzduchu. Ak štartér točí pomaly, tak pri studenom vzduchu nedosiahne teplota vo válci požadovanú hodnotu na zapálenie.
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
peterko
Nový užívateľ...
Nový užívateľ...


Založený: 02.08.2007
Príspevky: 16

PríspevokZaslal: So Dec 01, 2007 9:18 am    Predmet: Odpovedať s citátom

ja tomu uplne chapem, a este aj vatci odber pruda ma zly starter, len keby niekdo poznal nejaku fintu, lebo fakt je ho len ztazka vidiet, resp tak intuitivne tusim kde starter je. Niekde vzadu pod turbom, samozerejme zaveseny na prevodovke
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
alino
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 24.10.2007
Príspevky: 152
Bydlisko: Modrý Kameň

PríspevokZaslal: So Dec 01, 2007 9:53 am    Predmet: Odpovedať s citátom

peterko Napísal:
ja tomu uplne chapem, a este aj vatci odber pruda ma zly starter, len keby niekdo poznal nejaku fintu, lebo fakt je ho len ztazka vidiet, resp tak intuitivne tusim kde starter je. Niekde vzadu pod turbom, samozerejme zaveseny na prevodovke


Od batérie ide plus - hrubý drôt ku štartéru. Podľa toho čo si písal mi nie je jasné či nevieš ako štartér vypadá alebo ho nevidíš. Nechcem Ťa urážať popisovaním tvaru.
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
peterko
Nový užívateľ...
Nový užívateľ...


Založený: 02.08.2007
Príspevky: 16

PríspevokZaslal: So Dec 01, 2007 1:38 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

nejak intuitivne tusim ako vyzera, len pristup k nemu je na ...... aj z jamy do je ohubu, okolo zvodou nad polos fuj.

dneska nebolo nejak extra zima tak som skusal start, a tocit som mohol kolko som chcel, kym som mu nedal plyn ani neprdol
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
alino
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 24.10.2007
Príspevky: 152
Bydlisko: Modrý Kameň

PríspevokZaslal: So Dec 01, 2007 1:45 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

peterko Napísal:
nejak intuitivne tusim ako vyzera, len pristup k nemu je na ...... aj z jamy do je ohubu, okolo zvodou nad polos fuj.

dneska nebolo nejak extra zima tak som skusal start, a tocit som mohol kolko som chcel, kym som mu nedal plyn ani neprdol


Myslím si, že toto by ti mal už zodpovedať signum, možno on vie nejakú fintu.
Vstrekovacie čerpadlo nepoznám tak, aby som si dovolil radiť.
Skús mu poslať ss.
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
Viktor_16
Nový užívateľ...
Nový užívateľ...


Založený: 28.05.2007
Príspevky: 13
Bydlisko: Košice

PríspevokZaslal: St Jan 09, 2008 4:20 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Mne ked vyberali štarter na X17DTL museli aj uvolnit vyfuk...
_________________
Opel Astra G Caravan X17DTL
šmyk zatáčky, hore otáčky...
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
matos
Pravidelný užívateľ...
Pravidelný užívateľ...


Založený: 17.03.2008
Príspevky: 57
Bydlisko: Trnava

PríspevokZaslal: Pi Mar 28, 2008 2:04 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Podobny problem mavam aj ja. Napr. dnes 2 krat za sebou. Nie a nie ho vypnut. Problem nemusi byt len v cerpadle, napr. u mna to je pravdepodobne v spinacke. Staci parkrat otocit klucikom a vypne sa. Pocujem take hlasnejsie cvaknutie a je ticho. Neviete ci sa da spinacka niejako precistit? A pripadne cim?
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
scorpi4
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...


Založený: 19.01.2008
Príspevky: 330
Bydlisko: Trnava

PríspevokZaslal: So Mar 29, 2008 3:33 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

matos Napísal:
Podobny problem mavam aj ja. Napr. dnes 2 krat za sebou. Nie a nie ho vypnut. Problem nemusi byt len v cerpadle, napr. u mna to je pravdepodobne v spinacke. Staci parkrat otocit klucikom a vypne sa. Pocujem take hlasnejsie cvaknutie a je ticho. Neviete ci sa da spinacka niejako precistit? A pripadne cim?


precvistit sa da vsetko, v tvojom pripade radim kontox...ale opatrne,aby si neodpalil imobilizer,ak ho mas v kluci... Wink a co sa tyka toho,ze motor toci aj po vypnutom kluci,respewktive nezhasne ani pri odpojeni cerpadla s elektriny,bude zly nejaky ventil na vstupe,lebo v cerpadle je podtlak, a naftu dava cerpadlo aj bez prudu, a na chod motora elektrinu nepotrebuje...myslim,ze je tiez elektromagneticky ten ventil...ale to mam skusenost z renaulta,nie z opla...podstata je vsak myslim rovnaka...
_________________
1.Opel Vectra 2,2 DTi Sport GTI hatschback(2004)
2.VW Golf III Cabrio 1,6 i (1997)
3.VW Sharan 1,9 TDi (2001)
4.BMW 5 3,0 TDi Commonrail (2003)
5.Audi A6 1,9 TDi navi+ (2001) /ex/
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Odoslať novú tému   Odpovedať na tému    Obsah fóra Opelclub Fórum -> ASTRA - MOTOR/PREVODOVKA Časy uvádzané v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Prejdi na:  
Nemôžete odosielať nové témy do tohto fóra
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete hlasovať v tomto fóre



Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group