|
|
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému |
Autor |
Správa |
74Marek Bronzový užívateľ...
Založený: 03.01.2008 Príspevky: 106 Bydlisko: Nitra, malajský tiger je môj sused...
|
Zaslal: Št Apr 22, 2010 7:39 pm Predmet: P0100,P1105,P0105 = SIGNUM 2,2DTI |
|
|
Dobrý deň
Mám Signum 2,2DTI
Stále mi preblikáva na displeji servisný kľúč, auto stratí na výkone. Objaví sa to, potom zas zmizne, proste lezie na nervy
Pri diagnostike vyhodí tieto chyby:
P0100 - Mass or Volume Air Flow Sensor Circuit Range/Performance
(66) - Not present
P1105 - Barometric Pressure not plausible with Boost Pressure
(FA) - Present
P0105 - Barometric Pressure not plausible with Boost Pressure
(FA) - Present
Z prekladu ma napadá , že sa niekde stráca tlak,alebo ho zle sníma.
Vie mi niekto poradiť, čo môže spôsobovať tento problém, prípadne ak máte skúsenosti, čo stojí odstránenie?
Vďaka _________________ Opel Signum 2.2 DTI Cosmo
http://www.74marek.salem.sk/fotka.php?sif=HQR1S10T0SPiQR1S10T11T10T.ms=iP |
|
Návrat hore |
|
|
Signum Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 02.05.2007 Príspevky: 4787 Bydlisko: Galanta
|
Zaslal: Št Apr 22, 2010 7:47 pm Predmet: |
|
|
predpokladam ,ze mas poskodenu (prasknutu) hadicu od turba _________________ mám OPEL
*** Diagnostika vozidiel Opel*** |
|
Návrat hore |
|
|
74Marek Bronzový užívateľ...
Založený: 03.01.2008 Príspevky: 106 Bydlisko: Nitra, malajský tiger je môj sused...
|
|
Návrat hore |
|
|
Signum Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 02.05.2007 Príspevky: 4787 Bydlisko: Galanta
|
Zaslal: Št Apr 22, 2010 8:42 pm Predmet: |
|
|
mam na mysli tuto hadicu
[img
Uploaded with ImageShack.us[/img] _________________ mám OPEL
*** Diagnostika vozidiel Opel*** |
|
Návrat hore |
|
|
74Marek Bronzový užívateľ...
Založený: 03.01.2008 Príspevky: 106 Bydlisko: Nitra, malajský tiger je môj sused...
|
|
Návrat hore |
|
|
74Marek Bronzový užívateľ...
Založený: 03.01.2008 Príspevky: 106 Bydlisko: Nitra, malajský tiger je môj sused...
|
Zaslal: Po Apr 26, 2010 7:38 pm Predmet: |
|
|
Konečne som sa dostal k sade vhodných kľúčov. Odmontoval som kryt motora, ale žiadnu trhlinu som nenašiel. Signum, prosím ťa, kde sa nachádzajú tie dva snímače, ktoré vykazujú ten rozdiel? Môže to byť iná hadica po trase z turba? Dík _________________ Opel Signum 2.2 DTI Cosmo
http://www.74marek.salem.sk/fotka.php?sif=HQR1S10T0SPiQR1S10T11T10T.ms=iP |
|
Návrat hore |
|
|
74Marek Bronzový užívateľ...
Založený: 03.01.2008 Príspevky: 106 Bydlisko: Nitra, malajský tiger je môj sused...
|
Zaslal: Ut Máj 11, 2010 4:10 pm Predmet: |
|
|
No už jazdím druhý týždeň na aute po tej kontrole a vynulovaní chýb a zatiaľ nič, zlatý kľúčik naskočil iba raz, na pár sekund ... tak to je mi záhada. Budem klepať po všetkých drevách, včetne mojej hlavy, aby to tak aj vydržalo _________________ Opel Signum 2.2 DTI Cosmo
http://www.74marek.salem.sk/fotka.php?sif=HQR1S10T0SPiQR1S10T11T10T.ms=iP |
|
Návrat hore |
|
|
yazzpo Nový užívateľ...
Založený: 20.07.2010 Príspevky: 12
|
Zaslal: Ut Júl 27, 2010 4:27 pm Predmet: |
|
|
Ahoj... no moc sa neteš ja mam ten istý problém, ono ti tu chybu vyhodí zas, riešim to už 3 mesiace, ale zatiaľ márne... inač nevyhodí ti aj sem tam kontrolku ,,volant s výkričníkom,, ??? _________________ Opel Signum 2,2DTi
Renault Laguna 1,9dci 81kW 2006 ex |
|
Návrat hore |
|
|
Teo Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 19.01.2008 Príspevky: 5072 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: Ut Júl 27, 2010 7:05 pm Predmet: |
|
|
ten volant s vykricnikom to ti odchadza CIM modul _________________ Omega B caravan 2,5 DTI 150PS
tel. 0903 75 75 34
www.teoracing.sk
www.tec2000.sk
Opravíme aj to čo už nik nedokáže |
|
Návrat hore |
|
|
yazzpo Nový užívateľ...
Založený: 20.07.2010 Príspevky: 12
|
Zaslal: Ut Júl 27, 2010 7:49 pm Predmet: |
|
|
Ja som lajik a nemam ani páru čo je CIM modul.... mohol by si byť konkrétnejší porosím? _________________ Opel Signum 2,2DTi
Renault Laguna 1,9dci 81kW 2006 ex |
|
Návrat hore |
|
|
74Marek Bronzový užívateľ...
Založený: 03.01.2008 Príspevky: 106 Bydlisko: Nitra, malajský tiger je môj sused...
|
Zaslal: Ut Júl 27, 2010 8:14 pm Predmet: |
|
|
yazzpo Napísal: |
Ahoj... no moc sa neteš ja mam ten istý problém, ono ti tu chybu vyhodí zas, riešim to už 3 mesiace, ale zatiaľ márne... inač nevyhodí ti aj sem tam kontrolku ,,volant s výkričníkom,, ??? |
Vyhodilo mi to odvtedy ešte raz, ale to je pohoda. Ten volant, čo spomínaš mi nevyskočil ani raz. _________________ Opel Signum 2.2 DTI Cosmo
http://www.74marek.salem.sk/fotka.php?sif=HQR1S10T0SPiQR1S10T11T10T.ms=iP |
|
Návrat hore |
|
|
NagyAttila Strieborný užívateľ....
Založený: 06.01.2009 Príspevky: 406 Bydlisko: okr.michalovce
|
Zaslal: St Júl 28, 2010 6:32 pm Predmet: |
|
|
motor 2,2 DTI! je tam turbo GARET 18v kolko mas najazdenych km?
ja tak som pocul ze pri 200.000km treba turbo repasovat aspon urobit dekarbonaciu kamarat ma vectra c 2,2 dti ma naj.180.000km a uz ma aj on take problemy.
vyskusaj pocas jazdy 5-kou pri malej otacky a 60 km/h slapny na plyn naplno ked vysviety tak turbo _________________ Signum 3,2 v6 |
|
Návrat hore |
|
|
yazzpo Nový užívateľ...
Založený: 20.07.2010 Príspevky: 12
|
Zaslal: St Júl 28, 2010 6:51 pm Predmet: |
|
|
No tak dnes som rozobral škrtiacu klapku a musím povedať, že bola dobre zanesená a tak som ju vyčistil tak uvidím, potom dam vedieť... mam z toho aj fotky tak ak by ste chceli niekto vidieť tak pošlem dajte vedieť... _________________ Opel Signum 2,2DTi
Renault Laguna 1,9dci 81kW 2006 ex |
|
Návrat hore |
|
|
Signum Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 02.05.2007 Príspevky: 4787 Bydlisko: Galanta
|
Zaslal: St Júl 28, 2010 9:30 pm Predmet: |
|
|
Teo Napísal: |
ten volant s vykricnikom to ti odchadza CIM modul |
_________________ mám OPEL
*** Diagnostika vozidiel Opel*** |
|
Návrat hore |
|
|
Teo Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 19.01.2008 Príspevky: 5072 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: So Júl 31, 2010 12:59 pm Predmet: |
|
|
Neviem co znamena ten otaznik ale zatial vzdy ked my svietil volant s vykricnikom tak bol v riti CIM modul na volante konkretne snimac polohy volantu. Samozrejme ze ak mas ine skusenosti rad si to tu precitam nakolko som sa tu dost naucil co mi pomohlo pri mojej Opel praxi. Dakujem vopred _________________ Omega B caravan 2,5 DTI 150PS
tel. 0903 75 75 34
www.teoracing.sk
www.tec2000.sk
Opravíme aj to čo už nik nedokáže |
|
Návrat hore |
|
|
Signum Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 02.05.2007 Príspevky: 4787 Bydlisko: Galanta
|
Zaslal: So Júl 31, 2010 1:08 pm Predmet: |
|
|
Chcel som tym iba povedat,ze nie vzdy musi byt hned vadny CIM modul aj ked je to casty problem niekedy staci iba previest kalibraciu snimaca uhla natocenia volantu.Dalsia vec,ze moze byt problem aj s unikom oleja cez riadenie(starsie modely mali aj snimac hladiny oleja v servocerpadle) takze urcite sa neda na 100% urcit co sposobuje ten dotycny symbol aj ked je to naozaj jedna z moznosti. _________________ mám OPEL
*** Diagnostika vozidiel Opel*** |
|
Návrat hore |
|
|
Teo Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 19.01.2008 Príspevky: 5072 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: So Júl 31, 2010 1:12 pm Predmet: |
|
|
no to je pravda ze starsim zdrhal olej fuc a snimac to hned hlasil len najviac je to asi v tom cimku -a myslis si ze vsetky cimka sa dalu kalibrovat? mne jeden borec z MaHacka povedal ze teraz sa tam da menit uz aj soft a ze potom to dalej hra _________________ Omega B caravan 2,5 DTI 150PS
tel. 0903 75 75 34
www.teoracing.sk
www.tec2000.sk
Opravíme aj to čo už nik nedokáže |
|
Návrat hore |
|
|
Signum Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 02.05.2007 Príspevky: 4787 Bydlisko: Galanta
|
Zaslal: So Júl 31, 2010 1:23 pm Predmet: |
|
|
Vsetky CIM by sa mali dat resp. snimace uhla natocenia kalibrovat a je pravda,ze sa daju preprogramovat cez SPS programovanie no uspepesnost nieje vzdy 100%-na.Inak da sa aj rozobrat a tym padom zrejme aj opravit ale zatial som to neskusal. Ak by sa to stalo na Mojej GTS-ke tak by som sa pokusil nieco poriesit 500€ je dost velka palka _________________ mám OPEL
*** Diagnostika vozidiel Opel*** |
|
Návrat hore |
|
|
Teo Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 19.01.2008 Príspevky: 5072 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: Št Aug 19, 2010 10:20 am Predmet: |
|
|
ak chces tak ti ho novy vybavim za 320 ale aj to je dost supa _________________ Omega B caravan 2,5 DTI 150PS
tel. 0903 75 75 34
www.teoracing.sk
www.tec2000.sk
Opravíme aj to čo už nik nedokáže |
|
Návrat hore |
|
|
citrus Strieborný užívateľ....
Založený: 24.05.2008 Príspevky: 255 Bydlisko: Dubnica nad Váhom
|
Zaslal: Po Okt 04, 2010 1:14 pm Predmet: |
|
|
Caute mam podobny problem. Tiez mivyhadzuje servisny kluc a pada do nudzoveho rezimu.
Diagnostika:
P1105 - Barometric Pressure not plausible with Boost Pressure
(FA) - Present
P0105 - Barometric Pressure not plausible with Boost Pressure
(FA) - Present
Servisny kluca sa mi ale zjavuje len pri nizkych rychlostiach. Vacsinou sa objavi ked chcem zastavit - pri rychlosti pod 20km/h.
Potom ked stojim a pridam na neutrali tak niekedy zmizne, alebo ked sa mierne rozbehnem a stlacim brzdu, tak zmizne.
Vo velkej rychlsti mi to este nevyhodilo.
Hadicu od turba som skontroloval, ale nenasiel som nic. nemyslim si ze tam bude problem, lebo fakt mi to vyhdzuje ked mam nohu z plynu a idem spomalyt na krizovatke, alebo ked parkujem.
Nemate niekto nejaky napad co by to mohlo byt?
Moze to mat nejaku suvislost s vstrekovacim cerpadlom alebo trubom?
Diky
Na internete som nasiel takyto preklad:
P0105 Snímač absolutního tlaku v sacím potrubí (MAP), vysoké napětí C-07
P0105 Snímač absolutního tlaku v sacím potrubí (MAP), nízké napětí C-07
Neviete co je to za snimac MAP? _________________ Opel Vectra C GTS, 2,2 DTI 92kW/125 HP, 2004 |
|
Návrat hore |
|
|
|
|
Nemôžete odosielať nové témy do tohto fóra Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete hlasovať v tomto fóre
|
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|