|
|
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému |
Autor |
Správa |
undy Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 10.02.2006 Príspevky: 151 Bydlisko: Horné Saliby
|
Zaslal: Pi Jún 16, 2006 5:16 am Predmet: hlava valcov MV6 |
|
|
Menia mi tesnenie pod hlavou na OB MV 6 a mechanik tvrdí,že ju netreba ofrézovať,lebo je rovná.Mám 230000 km.Je vždy nutné to ofrézovanie,lebo som počul rôzne názory.Dík. _________________ best MV6 X30XE |
|
Návrat hore |
|
|
macil Forum Admin, Opelclub Member
Založený: 25.02.2006 Príspevky: 29027 Bydlisko: Košice
|
Zaslal: Pi Jún 16, 2006 5:40 am Predmet: |
|
|
Vždy nie, ale ak si mal prasknuté tesnenie, je predpoklad, že v tom mieste budú odchýlky od rovinnosti. Je to istota, aby ti v tom mieste neprasklo aj to nové. _________________ Opel Astra F-CC, X18XE
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika - 診斷
|
|
Návrat hore |
|
|
pivovarnik Pravidelný užívateľ...
Založený: 17.03.2006 Príspevky: 58 Bydlisko: okr.Topolcany
|
Zaslal: Pi Jún 16, 2006 5:43 am Predmet: |
|
|
Stava sa (obzvlasť pri hlinikových hlavach a špatnej chladiecej zmesy), že zmes vyžerie hlavu a potom je to tam vypadané. A ked je to už rozhadzané, tak sa to dava prerovnat na freze. Potom je to rovné a tesnenie bude sediet na 100%. Je to ale aj robota navyše(von ventile-mozes poškodiť semeringy ventilov, po frezovaní dobre vyčistit- ak ti tam ostane špinka v mazacom kanaliku,zadre ti vahadla, a všetko zase naspäť. Je s tým dosť roboty. Ja by som ju nefrézoval, ked ti povedal, že je rovná.-(to značí že je hlava dobre chladená a je použitá aj dobrá zmes v chladiči). Čauko. _________________ Vectra B 98 X16XEL 1.6 16V |
|
Návrat hore |
|
|
jakub-ko Anonymný
|
Zaslal: So Jún 17, 2006 8:35 pm Predmet: |
|
|
neodporuca sa to frezovat robia to len tuningosi co maju problemi s myslenim ale robi sa to len vtedy ak si napr prehrial motor vtedy sa zvykne skrivit ale to treba premerat a frezovat opatrne len nejake desatinky mm |
|
Návrat hore |
|
|
Pepo Pravidelný užívateľ...
Založený: 10.01.2006 Príspevky: 68 Bydlisko: Kladno, Zvolen
|
Zaslal: Po Jún 19, 2006 5:40 am Predmet: |
|
|
Asi sú aj v Opláckom servise tuneri, lebo tam tiež prebrusujú hlavu. Nedávno kamarátovi prasklo tesnenie a dal to spraviť tak mu to prebrúsili. _________________ Pepo
Opel Calibra 2.5V6, 170Hp
A takto vypadá |
|
Návrat hore |
|
|
jakub-ko Anonymný
|
Zaslal: Po Jún 19, 2006 3:01 pm Predmet: |
|
|
prebrusit a sfrezovat je dva a keby mu to trosku nebrebrusili a zase by mu strelilo tesnenie tak by to museli robit znova ako reklamaciu takze zadarmo a na slovensku ti nikto nic neurobi |
|
Návrat hore |
|
|
undy Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 10.02.2006 Príspevky: 151 Bydlisko: Horné Saliby
|
Zaslal: Ut Jún 20, 2006 9:15 am Predmet: motor mv6 |
|
|
Takže mi poskladal motor s novým tesnením a začalo sa to prehrievať-doteraz to chladilo normálne!!!Na radu mech. z oplu som dal skontrolovať výmenník/chladič oleja/to oné medzi hlavami valcov.Bol prasknutý...ešte ten deň som doniesol nový a rozmýšľal som asi takto-olej do vody sa mohol dostať cez to tesnenie pod hlavou-vymenené,teraz sa vymení ten výmenník a všetko bude OK...HO*NO.Po naštartovaní 10 min na voľnobehu všetko OK.Akonáhle som sa pohol tak teplota stúpala plynule cez 100 st.tak som zastavil ale aj tak stúpala,tak som to vypol,lebo to už začínalo "zvoniť"-veď viete čo myslím.Z nádržky na vodu tlak ako lokomotíva.Takže prosím o radu-môže to ešte byť vodná pumpa/ale neviem prečo,keď sa pred opravou neprehrieval/,alebo možno zalepený termostat od oleja vo vode,lebo bol ztuhnutý na maslo.Len mi nenapíšte,že to je hlava alebo blok motora.Jednak nemal prečo prasknúť-nikdy sa neprehrial a nikdy som nedolial studenú vodu a ten z oplu tvrdí že na omege MV 6 ežte nezažil aby to prasklo.Čo mám ešte dať urobiť,pleas... _________________ best MV6 X30XE |
|
Návrat hore |
|
|
pivovarnik Pravidelný užívateľ...
Založený: 17.03.2006 Príspevky: 58 Bydlisko: okr.Topolcany
|
Zaslal: Ut Jún 20, 2006 11:03 am Predmet: |
|
|
Stalo sa mi -na MB120- že nevé tensenie nemalo jednu dieru, kadial mala prudiť voda. tiež sa to správalo ako tebe. Pred výmenou OK a po PAROSTROJ. Tak som to znovu rozobral a našiel som otlačenú dieru na tesnení. Tak som ju vysekol, poskladal a všetko O.K.. Ak máš ešte to staré tesnenie, tak ho porovnaj s novým tej istej zásielky, ako máš namontované. Nechcem upodozrievať tvojho mechanika ale človek stretá
všeliakých "odborníkov" - aj tu sa o tom píše. Vela zdaru!!!!!!!!!!!!!! _________________ Vectra B 98 X16XEL 1.6 16V |
|
Návrat hore |
|
|
undy Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 10.02.2006 Príspevky: 151 Bydlisko: Horné Saliby
|
Zaslal: Pi Jún 23, 2006 5:18 am Predmet: MV 6 |
|
|
Tak som včera doniesol z prahy motor MV 6 z búranej omegy.má zohnutú remenicu serva a kľuky,je zasraný od oleja ale zotrvačník išiel pretočiť,rozvody sa točili,bo v ňom aj olej.Dúfam že som tam nebol zbytočne,ak ano tak sem napíšem meno aj adresu predajcu.V pondelok alebo v utorok sa ozvem že čo.Inak je tam kompresor klímy a tempomat a všeličo iné a zo starého motora skoro všetko/okrem alt. a štartéra/ a samozrejme tam bude asi "censored"á hlava alebo možno blok.Ale ventily vačky atď sú na predaj. _________________ best MV6 X30XE |
|
Návrat hore |
|
|
jakub-ko Anonymný
|
Zaslal: Pi Jún 23, 2006 6:59 am Predmet: |
|
|
Z nádržky na vodu tlak ako lokomotíva.Takže prosím o radu-môže to ešte byť vodná pumpa/ale neviem prečo,keď sa pred opravou neprehrieval/,alebo možno zalepený termostat od oleja vo vode,lebo bol ztuhnutý na maslo ja si myslim ze mas od toho svinstva zalepeny aj chladic z toho co pises mi to vychadza |
|
Návrat hore |
|
|
undy Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 10.02.2006 Príspevky: 151 Bydlisko: Horné Saliby
|
Zaslal: St Jún 28, 2006 5:21 am Predmet: motor MV 6 |
|
|
Toto je môj list na rozlúčku Motor z prahy je nepoužiteľný-leje z neho olej i voda a ten zvuk-horor.Tak idem volať predávajúcemu,ktorý skoro prisahal,že je dobrý.ak sa nedohodneme napíšem sem meno i adresu i telefón.A potom sa obesím _________________ best MV6 X30XE |
|
Návrat hore |
|
|
macil Forum Admin, Opelclub Member
Založený: 25.02.2006 Príspevky: 29027 Bydlisko: Košice
|
Zaslal: St Jún 28, 2006 11:50 am Predmet: Re: motor MV 6 |
|
|
undy Napísal: |
Toto je môj list na rozlúčku Motor z prahy je nepoužiteľný-leje z neho olej i voda a ten zvuk-horor.Tak idem volať predávajúcemu,ktorý skoro prisahal,že je dobrý.ak sa nedohodneme napíšem sem meno i adresu i telefón.A potom sa obesím |
Tak ako vlastne, nakoniec bol dobrý, len si ho pretesnil? _________________ Opel Astra F-CC, X18XE
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika - 診斷
|
|
Návrat hore |
|
|
Lea Strieborný užívateľ....
Založený: 09.01.2006 Príspevky: 1618 Bydlisko: Prievidza
|
Zaslal: St Jún 28, 2006 4:07 pm Predmet: Re: motor MV 6 |
|
|
undy Napísal: |
Toto je môj list na rozlúčku Motor z prahy je nepoužiteľný-leje z neho olej i voda a ten zvuk-horor.Tak idem volať predávajúcemu,ktorý skoro prisahal,že je dobrý.ak sa nedohodneme napíšem sem meno i adresu i telefón.A potom sa obesím |
Ako si dopadol s tým motorom ? _________________ BMW 330d r.v 2006 full výbava, 231 koníkov...OPEL SINTRA 2,2 GLS r.v. 1999, 104kw, motor X22XE, Made in USA -identické s Chevrolet Transport... moje 2.EX (3/2005-9/2008)
OPEL OMEGA 2,0i GLS combi, r.v. 1988.. (moje 1.EX :4/2003-8/2004) |
|
Návrat hore |
|
|
Fastspeed Strieborný užívateľ....
Založený: 08.01.2006 Príspevky: 986 Bydlisko: Komárno
|
|
Návrat hore |
|
|
undy Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 10.02.2006 Príspevky: 151 Bydlisko: Horné Saliby
|
Zaslal: Št Jún 29, 2006 8:25 am Predmet: motor mv 6 |
|
|
Namontoval som naspäť môj motor,nič mu nebolo,len bol prasknutý chladič oleja-odtiaľ išiel olej do vody.A tým olejom,ktorý sa zrazil na maslo sa ucpal chladič-preto to stále varilo.A bola ucpaná hadička medzi chladičom a nádržkou hore-tá tenká-tiež tým zrazeným olejom.Preto to vytláčalo vodu z nádržky.Takže teraz mám pôvodný motor s novými tesneniami pod hlavami a novým chladičom oleja a vypláchnutý chladič riedidlom C 6000-funguje to super.Potom som do celého systému dal také na prečistenie chlad.systému/majú to na benzínke/.Urobil som asi 100 km a všetko v poriadku.Ostal mi ten motor z Prahy-sú tam dobré hlavy-otestované,kompresor klímy-funguje a vlastne všetko okram bloku-je prasknutý od nárazu.Keby ste niečo potrebovali predám.Al krokáč,EGR ventil,čidlá,káble,servopumpa,vodná pumpa a všeličo iné,len alternátor a štartér tam nebol.A teraz idem vybaviť toho opravára,čo ma poslal do Prahy a neskontroloval chladič.Ozaj a ten pražák mi nedvíha telefón,počkám ešte dnes,ak nič,tak zajtra tu bude adresa,meno,telefón.Čaute _________________ best MV6 X30XE |
|
Návrat hore |
|
|
macil Forum Admin, Opelclub Member
Založený: 25.02.2006 Príspevky: 29027 Bydlisko: Košice
|
Zaslal: Št Jún 29, 2006 11:26 am Predmet: Re: motor mv 6 |
|
|
undy Napísal: |
Namontoval som naspäť môj motor,nič mu nebolo,len bol prasknutý chladič oleja-odtiaľ išiel olej do vody.A tým olejom,ktorý sa zrazil na maslo sa ucpal chladič-preto to stále varilo.A bola ucpaná hadička medzi chladičom a nádržkou hore-tá tenká-tiež tým zrazeným olejom.Preto to vytláčalo vodu z nádržky.Takže teraz mám pôvodný motor s novými tesneniami pod hlavami a novým chladičom oleja a vypláchnutý chladič riedidlom C 6000-funguje to super.Potom som do celého systému dal také na prečistenie chlad.systému/majú to na benzínke/.Urobil som asi 100 km a všetko v poriadku.Ostal mi ten motor z Prahy-sú tam dobré hlavy-otestované,kompresor klímy-funguje a vlastne všetko okram bloku-je prasknutý od nárazu.Keby ste niečo potrebovali predám.Al krokáč,EGR ventil,čidlá,káble,servopumpa,vodná pumpa a všeličo iné,len alternátor a štartér tam nebol.A teraz idem vybaviť toho opravára,čo ma poslal do Prahy a neskontroloval chladič.Ozaj a ten pražák mi nedvíha telefón,počkám ešte dnes,ak nič,tak zajtra tu bude adresa,meno,telefón.Čaute |
Tak chválabohu, že to dopadlo takto. Len škoda tých utopených peňazí v tom pražskom motore, ale aspoň už jazdíš. _________________ Opel Astra F-CC, X18XE
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika - 診斷
|
|
Návrat hore |
|
|
jakub-ko Anonymný
|
Zaslal: Pi Jún 30, 2006 5:33 pm Predmet: |
|
|
2 undy: ty mas strasne velku odvahu kupovat motor co si este nepocul a este z prahy |
|
Návrat hore |
|
|
Lea Strieborný užívateľ....
Založený: 09.01.2006 Príspevky: 1618 Bydlisko: Prievidza
|
Zaslal: Pi Jún 30, 2006 6:10 pm Predmet: |
|
|
Veru tak, niektorý tzv. predajcovia predaju čokolvek... len aby sa toho zbavili... / moja skusenosť / pražákovi ale ani čechovi by to určite nepredal, lebo ten by mu to do 24 hod. doviezol nazad a ešte by mu aj možno rozbil hubu... myslel si, že Slovákovi sa nebude chcieť merať cestu ešte raz do Prahy... _________________ BMW 330d r.v 2006 full výbava, 231 koníkov...OPEL SINTRA 2,2 GLS r.v. 1999, 104kw, motor X22XE, Made in USA -identické s Chevrolet Transport... moje 2.EX (3/2005-9/2008)
OPEL OMEGA 2,0i GLS combi, r.v. 1988.. (moje 1.EX :4/2003-8/2004) |
|
Návrat hore |
|
|
jakub-ko Anonymný
|
Zaslal: Pi Jún 30, 2006 6:54 pm Predmet: |
|
|
2 Lea: NO COMENT totaly suhlas ja ked nieco take kupujem tak mi to tu zapni alebo si to nechaj aj gumy ked som kupoval tak som slusne povedal ze mu ich otrepem o hlavu keed bude problem no bol jak maslo dusoval sa su ok a aj su ok |
|
Návrat hore |
|
|
Lea Strieborný užívateľ....
Založený: 09.01.2006 Príspevky: 1618 Bydlisko: Prievidza
|
Zaslal: Pi Jún 30, 2006 6:59 pm Predmet: |
|
|
_________________ BMW 330d r.v 2006 full výbava, 231 koníkov...OPEL SINTRA 2,2 GLS r.v. 1999, 104kw, motor X22XE, Made in USA -identické s Chevrolet Transport... moje 2.EX (3/2005-9/2008)
OPEL OMEGA 2,0i GLS combi, r.v. 1988.. (moje 1.EX :4/2003-8/2004) |
|
Návrat hore |
|
|
|
|
Nemôžete odosielať nové témy do tohto fóra Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete hlasovať v tomto fóre
|
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|