Opelclub Fórum
hlava valcov MV6
Choď na stránku 1, 2  Ďalší
 
Odoslať novú tému   Odpovedať na tému    Obsah fóra Opelclub Fórum -> OPEL VŠEOBECNE
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému  
Autor Správa
undy
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...


Založený: 10.02.2006
Príspevky: 151
Bydlisko: Horné Saliby

PríspevokZaslal: Pi Jún 16, 2006 5:16 am    Predmet: hlava valcov MV6 Odpovedať s citátom

Menia mi tesnenie pod hlavou na OB MV 6 a mechanik tvrdí,že ju netreba ofrézovať,lebo je rovná.Mám 230000 km.Je vždy nutné to ofrézovanie,lebo som počul rôzne názory.Dík.
_________________
best MV6 X30XE
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
macil
Forum Admin, Opelclub Member
Forum Admin, Opelclub Member


Založený: 25.02.2006
Príspevky: 29027
Bydlisko: Košice

PríspevokZaslal: Pi Jún 16, 2006 5:40 am    Predmet: Odpovedať s citátom

Vždy nie, ale ak si mal prasknuté tesnenie, je predpoklad, že v tom mieste budú odchýlky od rovinnosti. Je to istota, aby ti v tom mieste neprasklo aj to nové.
_________________
Opel Astra F-CC, X18XE Spritmonitor.de
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika - 診斷
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail Zobraziť autorove WWW stránky
pivovarnik
Pravidelný užívateľ...
Pravidelný užívateľ...


Založený: 17.03.2006
Príspevky: 58
Bydlisko: okr.Topolcany

PríspevokZaslal: Pi Jún 16, 2006 5:43 am    Predmet: Odpovedať s citátom

Stava sa (obzvlasť pri hlinikových hlavach a špatnej chladiecej zmesy), že zmes vyžerie hlavu a potom je to tam vypadané. A ked je to už rozhadzané, tak sa to dava prerovnat na freze. Potom je to rovné a tesnenie bude sediet na 100%. Je to ale aj robota navyše(von ventile-mozes poškodiť semeringy ventilov, po frezovaní dobre vyčistit- ak ti tam ostane špinka v mazacom kanaliku,zadre ti vahadla, a všetko zase naspäť. Je s tým dosť roboty. Ja by som ju nefrézoval, ked ti povedal, že je rovná.-(to značí že je hlava dobre chladená a je použitá aj dobrá zmes v chladiči). Čauko.
_________________
Vectra B 98 X16XEL 1.6 16V
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
jakub-ko
Anonymný





PríspevokZaslal: So Jún 17, 2006 8:35 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

neodporuca sa to frezovat robia to len tuningosi co maju problemi s myslenim ale robi sa to len vtedy ak si napr prehrial motor vtedy sa zvykne skrivit ale to treba premerat a frezovat opatrne len nejake desatinky mm Wink
Návrat hore
Pepo
Pravidelný užívateľ...
Pravidelný užívateľ...


Založený: 10.01.2006
Príspevky: 68
Bydlisko: Kladno, Zvolen

PríspevokZaslal: Po Jún 19, 2006 5:40 am    Predmet: Odpovedať s citátom

Asi sú aj v Opláckom servise tuneri, lebo tam tiež prebrusujú hlavu. Nedávno kamarátovi prasklo tesnenie a dal to spraviť tak mu to prebrúsili.
_________________
Pepo

Opel Calibra 2.5V6, 170Hp
A takto vypadá
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Zobraziť autorove WWW stránky
jakub-ko
Anonymný





PríspevokZaslal: Po Jún 19, 2006 3:01 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

prebrusit a sfrezovat je dva a keby mu to trosku nebrebrusili a zase by mu strelilo tesnenie tak by to museli robit znova ako reklamaciu takze zadarmo a na slovensku ti nikto nic neurobi
Návrat hore
undy
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...


Založený: 10.02.2006
Príspevky: 151
Bydlisko: Horné Saliby

PríspevokZaslal: Ut Jún 20, 2006 9:15 am    Predmet: motor mv6 Odpovedať s citátom

Takže mi poskladal motor s novým tesnením a začalo sa to prehrievať-doteraz to chladilo normálne!!!Na radu mech. z oplu som dal skontrolovať výmenník/chladič oleja/to oné medzi hlavami valcov.Bol prasknutý...ešte ten deň som doniesol nový a rozmýšľal som asi takto-olej do vody sa mohol dostať cez to tesnenie pod hlavou-vymenené,teraz sa vymení ten výmenník a všetko bude OK...HO*NO.Po naštartovaní 10 min na voľnobehu všetko OK.Akonáhle som sa pohol tak teplota stúpala plynule cez 100 st.tak som zastavil ale aj tak stúpala,tak som to vypol,lebo to už začínalo "zvoniť"-veď viete čo myslím.Z nádržky na vodu tlak ako lokomotíva.Takže prosím o radu-môže to ešte byť vodná pumpa/ale neviem prečo,keď sa pred opravou neprehrieval/,alebo možno zalepený termostat od oleja vo vode,lebo bol ztuhnutý na maslo.Len mi nenapíšte,že to je hlava alebo blok motora.Jednak nemal prečo prasknúť-nikdy sa neprehrial a nikdy som nedolial studenú vodu a ten z oplu tvrdí že na omege MV 6 ežte nezažil aby to prasklo.Čo mám ešte dať urobiť,pleas... Mad
_________________
best MV6 X30XE
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
pivovarnik
Pravidelný užívateľ...
Pravidelný užívateľ...


Založený: 17.03.2006
Príspevky: 58
Bydlisko: okr.Topolcany

PríspevokZaslal: Ut Jún 20, 2006 11:03 am    Predmet: Odpovedať s citátom

Stalo sa mi -na MB120- že nevé tensenie nemalo jednu dieru, kadial mala prudiť voda. tiež sa to správalo ako tebe. Pred výmenou OK a po PAROSTROJ. Tak som to znovu rozobral a našiel som otlačenú dieru na tesnení. Tak som ju vysekol, poskladal a všetko O.K.. Laughing Ak máš ešte to staré tesnenie, tak ho porovnaj s novým tej istej zásielky, ako máš namontované. Nechcem upodozrievať tvojho mechanika ale človek stretá
všeliakých "odborníkov" - aj tu sa o tom píše. Vela zdaru!!!!!!!!!!!!!!
_________________
Vectra B 98 X16XEL 1.6 16V
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
undy
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...


Založený: 10.02.2006
Príspevky: 151
Bydlisko: Horné Saliby

PríspevokZaslal: Pi Jún 23, 2006 5:18 am    Predmet: MV 6 Odpovedať s citátom

Tak som včera doniesol z prahy motor MV 6 z búranej omegy.má zohnutú remenicu serva a kľuky,je zasraný od oleja ale zotrvačník išiel pretočiť,rozvody sa točili,bo v ňom aj olej.Dúfam že som tam nebol zbytočne,ak ano tak sem napíšem meno aj adresu predajcu.V pondelok alebo v utorok sa ozvem že čo.Inak je tam kompresor klímy a tempomat a všeličo iné a zo starého motora skoro všetko/okrem alt. a štartéra/ a samozrejme tam bude asi "censored"á hlava alebo možno blok.Ale ventily vačky atď sú na predaj.
_________________
best MV6 X30XE
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
jakub-ko
Anonymný





PríspevokZaslal: Pi Jún 23, 2006 6:59 am    Predmet: Odpovedať s citátom

Z nádržky na vodu tlak ako lokomotíva.Takže prosím o radu-môže to ešte byť vodná pumpa/ale neviem prečo,keď sa pred opravou neprehrieval/,alebo možno zalepený termostat od oleja vo vode,lebo bol ztuhnutý na maslo Crying or Very sad ja si myslim ze mas od toho svinstva zalepeny aj chladic z toho co pises mi to vychadza
Návrat hore
undy
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...


Založený: 10.02.2006
Príspevky: 151
Bydlisko: Horné Saliby

PríspevokZaslal: St Jún 28, 2006 5:21 am    Predmet: motor MV 6 Odpovedať s citátom

Toto je môj list na rozlúčku Crying or Very sad Motor z prahy je nepoužiteľný-leje z neho olej i voda a ten zvuk-horor.Tak idem volať predávajúcemu,ktorý skoro prisahal,že je dobrý.ak sa nedohodneme napíšem sem meno i adresu i telefón.A potom sa obesím Exclamation
_________________
best MV6 X30XE
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
macil
Forum Admin, Opelclub Member
Forum Admin, Opelclub Member


Založený: 25.02.2006
Príspevky: 29027
Bydlisko: Košice

PríspevokZaslal: St Jún 28, 2006 11:50 am    Predmet: Re: motor MV 6 Odpovedať s citátom

undy Napísal:
Toto je môj list na rozlúčku Crying or Very sad Motor z prahy je nepoužiteľný-leje z neho olej i voda a ten zvuk-horor.Tak idem volať predávajúcemu,ktorý skoro prisahal,že je dobrý.ak sa nedohodneme napíšem sem meno i adresu i telefón.A potom sa obesím Exclamation

Tak ako vlastne, nakoniec bol dobrý, len si ho pretesnil?
_________________
Opel Astra F-CC, X18XE Spritmonitor.de
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika - 診斷
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail Zobraziť autorove WWW stránky
Lea
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 09.01.2006
Príspevky: 1618
Bydlisko: Prievidza

PríspevokZaslal: St Jún 28, 2006 4:07 pm    Predmet: Re: motor MV 6 Odpovedať s citátom

undy Napísal:
Toto je môj list na rozlúčku Crying or Very sad Motor z prahy je nepoužiteľný-leje z neho olej i voda a ten zvuk-horor.Tak idem volať predávajúcemu,ktorý skoro prisahal,že je dobrý.ak sa nedohodneme napíšem sem meno i adresu i telefón.A potom sa obesím Exclamation

Ako si dopadol s tým motorom ? Question
_________________
BMW 330d r.v 2006 full výbava, 231 koníkov...OPEL SINTRA 2,2 GLS r.v. 1999, 104kw, motor X22XE, Made in USA -identické s Chevrolet Transport... moje 2.EX (3/2005-9/2008)
OPEL OMEGA 2,0i GLS combi, r.v. 1988.. (moje 1.EX :4/2003-8/2004)
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
Fastspeed
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 08.01.2006
Príspevky: 986
Bydlisko: Komárno

PríspevokZaslal: St Jún 28, 2006 10:48 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Nejako neodpovedá! Asi sa už obesil, a zabudól sem hodiť meno a adresu predávajúceho. Takto ho nevieme pomstiť. Laughing Laughing
_________________
Nejazdím rýchlo, len lietam nízko...
Jožo
My EX Opel Calibra C20XE, 4x4 OFF Opel Omega A3000 C30LE Opel Astra F Caravan C16NZ
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail Zobraziť autorove WWW stránky MSN Messenger
undy
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...


Založený: 10.02.2006
Príspevky: 151
Bydlisko: Horné Saliby

PríspevokZaslal: Št Jún 29, 2006 8:25 am    Predmet: motor mv 6 Odpovedať s citátom

Namontoval som naspäť môj motor,nič mu nebolo,len bol prasknutý chladič oleja-odtiaľ išiel olej do vody.A tým olejom,ktorý sa zrazil na maslo sa ucpal chladič-preto to stále varilo.A bola ucpaná hadička medzi chladičom a nádržkou hore-tá tenká-tiež tým zrazeným olejom.Preto to vytláčalo vodu z nádržky.Takže teraz mám pôvodný motor s novými tesneniami pod hlavami a novým chladičom oleja a vypláchnutý chladič riedidlom C 6000-funguje to super.Potom som do celého systému dal také na prečistenie chlad.systému/majú to na benzínke/.Urobil som asi 100 km a všetko v poriadku.Ostal mi ten motor z Prahy-sú tam dobré hlavy-otestované,kompresor klímy-funguje a vlastne všetko okram bloku-je prasknutý od nárazu.Keby ste niečo potrebovali predám.Al krokáč,EGR ventil,čidlá,káble,servopumpa,vodná pumpa a všeličo iné,len alternátor a štartér tam nebol.A teraz idem vybaviť toho opravára,čo ma poslal do Prahy a neskontroloval chladič.Ozaj a ten pražák mi nedvíha telefón,počkám ešte dnes,ak nič,tak zajtra tu bude adresa,meno,telefón.Čaute
_________________
best MV6 X30XE
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
macil
Forum Admin, Opelclub Member
Forum Admin, Opelclub Member


Založený: 25.02.2006
Príspevky: 29027
Bydlisko: Košice

PríspevokZaslal: Št Jún 29, 2006 11:26 am    Predmet: Re: motor mv 6 Odpovedať s citátom

undy Napísal:
Namontoval som naspäť môj motor,nič mu nebolo,len bol prasknutý chladič oleja-odtiaľ išiel olej do vody.A tým olejom,ktorý sa zrazil na maslo sa ucpal chladič-preto to stále varilo.A bola ucpaná hadička medzi chladičom a nádržkou hore-tá tenká-tiež tým zrazeným olejom.Preto to vytláčalo vodu z nádržky.Takže teraz mám pôvodný motor s novými tesneniami pod hlavami a novým chladičom oleja a vypláchnutý chladič riedidlom C 6000-funguje to super.Potom som do celého systému dal také na prečistenie chlad.systému/majú to na benzínke/.Urobil som asi 100 km a všetko v poriadku.Ostal mi ten motor z Prahy-sú tam dobré hlavy-otestované,kompresor klímy-funguje a vlastne všetko okram bloku-je prasknutý od nárazu.Keby ste niečo potrebovali predám.Al krokáč,EGR ventil,čidlá,káble,servopumpa,vodná pumpa a všeličo iné,len alternátor a štartér tam nebol.A teraz idem vybaviť toho opravára,čo ma poslal do Prahy a neskontroloval chladič.Ozaj a ten pražák mi nedvíha telefón,počkám ešte dnes,ak nič,tak zajtra tu bude adresa,meno,telefón.Čaute

Tak chválabohu, že to dopadlo takto. Len škoda tých utopených peňazí v tom pražskom motore, ale aspoň už jazdíš. Smile
_________________
Opel Astra F-CC, X18XE Spritmonitor.de
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika - 診斷
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail Zobraziť autorove WWW stránky
jakub-ko
Anonymný





PríspevokZaslal: Pi Jún 30, 2006 5:33 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

2 undy: ty mas strasne velku odvahu kupovat motor co si este nepocul a este z prahy Shocked
Návrat hore
Lea
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 09.01.2006
Príspevky: 1618
Bydlisko: Prievidza

PríspevokZaslal: Pi Jún 30, 2006 6:10 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Veru tak, niektorý tzv. predajcovia predaju čokolvek... len aby sa toho zbavili... / moja skusenosť Crying or Very sad / pražákovi ale ani čechovi by to určite nepredal, lebo ten by mu to do 24 hod. doviezol nazad a ešte by mu aj možno rozbil hubu... myslel si, že Slovákovi sa nebude chcieť merať cestu ešte raz do Prahy...
_________________
BMW 330d r.v 2006 full výbava, 231 koníkov...OPEL SINTRA 2,2 GLS r.v. 1999, 104kw, motor X22XE, Made in USA -identické s Chevrolet Transport... moje 2.EX (3/2005-9/2008)
OPEL OMEGA 2,0i GLS combi, r.v. 1988.. (moje 1.EX :4/2003-8/2004)
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
jakub-ko
Anonymný





PríspevokZaslal: Pi Jún 30, 2006 6:54 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

2 Lea: NO COMENT totaly suhlas ja ked nieco take kupujem Shocked tak mi to tu zapni alebo si to nechaj aj gumy ked som kupoval tak som slusne povedal ze mu ich otrepem o hlavu keed bude problem no bol jak maslo dusoval sa su ok a aj su ok
Návrat hore
Lea
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 09.01.2006
Príspevky: 1618
Bydlisko: Prievidza

PríspevokZaslal: Pi Jún 30, 2006 6:59 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Laughing Laughing Laughing
_________________
BMW 330d r.v 2006 full výbava, 231 koníkov...OPEL SINTRA 2,2 GLS r.v. 1999, 104kw, motor X22XE, Made in USA -identické s Chevrolet Transport... moje 2.EX (3/2005-9/2008)
OPEL OMEGA 2,0i GLS combi, r.v. 1988.. (moje 1.EX :4/2003-8/2004)
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Odoslať novú tému   Odpovedať na tému    Obsah fóra Opelclub Fórum -> OPEL VŠEOBECNE Časy uvádzané v GMT + 1 hodina
Choď na stránku 1, 2  Ďalší
Strana 1 z 2

 
Prejdi na:  
Nemôžete odosielať nové témy do tohto fóra
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete hlasovať v tomto fóre



Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group