|
|
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému |
Autor |
Správa |
Roman M Nový užívateľ...
Založený: 30.09.2007 Príspevky: 7
|
Zaslal: Ne Sep 30, 2007 4:44 pm Predmet: kúrenie |
|
|
Dobrý deň priatelia, mám problém , auto nekúri. Veci , ktoré som skontroloval. Množstvo chladiacej kvapaliny v systéme,funkčnosť spojenia tiahla ventilu radiatora s pákou, ktorá obsluhuje ventil. Prosím vás o rady ako identifikovať chybu, tzn. prečo je kúrenie nefunkčné, podľa možnosti bez rozobratia polovice auta, teda od jednoduchšieho k zložitejšiemu. Jedná sa o Opel Vectra 1.6 16v, r.v. 1997 benzin, sedan.
Ďakujem za vopred za vaše rady. |
|
Návrat hore |
|
|
RASTY Strieborný užívateľ....
Založený: 07.04.2006 Príspevky: 225 Bydlisko: Michalovce
|
Zaslal: Ne Sep 30, 2007 5:36 pm Predmet: |
|
|
podla mna termostat.... _________________ 1. Vectra C GTS 1,9 CDTI Z 19 DTH, 110 kw |
|
Návrat hore |
|
|
fanuc Strieborný užívateľ....
Založený: 02.01.2007 Príspevky: 334 Bydlisko: Galanta
|
Zaslal: Ne Sep 30, 2007 6:37 pm Predmet: |
|
|
Neviem či termostat? Ja si myslím že kúrenie je na malom okruhu a nie na veľkom.Takže by to malo kúriť aj keď je termostat stále otvorený.Ale nie som si istý.Mne to tak robilo doteraz,keď som mal termostat k.o.A auto kúrilo aj tak. _________________ Opel Zafira 1.9 110kw/Z19DTH 150koníkov jupííí ,chipnutá na 176koní/ 387Nm
Opel Zafira 1.8 16v Elegance 85kW/115koníkov |
|
Návrat hore |
|
|
Roman M Nový užívateľ...
Založený: 30.09.2007 Príspevky: 7
|
Zaslal: Ne Sep 30, 2007 6:38 pm Predmet: |
|
|
RASTY Napísal: |
podla mna termostat.... |
ďakujem za reakciu, ale nebol to termostat, ak si mal na mysli hlavný okruhový , ale bol to podtlakový ventil, ktorý je umiestnený pod sacím potrubím, medzi motorom a deliacou stenou kabíny. Je k nemu dosť zlý prístup, našťastie stačilo odpjiť podtlakovú hadičku a napojiť kúsok inej , ktorej volný koniec som si vložil do úst a pomocou "cucania " ústami som ten ventil rozchodil. Následne som pripojil späť pôvodný prívod a čuduj sa svete, kúrenie funguje, teda nechem to zakríknuť, ale skúšal som nechať vychladnúť motor a následne opäť motor zohriať a finguje to.Ešte raz dík, verím že toto minivlákno pomôže aj iným. Mám z Oplom len málo skúseností, vlastním ho len pár dní, prioritne sa venujem Tatrovkám, teda osobným, ale som milo prekvapený v akej kvalite sú Ople vyrábané. Hoci má moja Vectra už 10 rokov , dajú sa všetky skrutky , aj na podvozku pomerne ľahko povoliť, bez toho, že by ich človek odtrhol a tiež všetky podskupiny, až na pár maličkostí fungujú bezchybne.Na toto niesom u Tatry zvyknutý, je to príjemná zmena, aj ked treba povedať, že je to iná kategoria auta, najmä velkosť a tiež spotreba. |
|
Návrat hore |
|
|
iurai Strieborný užívateľ....
Založený: 14.06.2007 Príspevky: 17354 Bydlisko: Brati ZLA va
|
Zaslal: St Okt 03, 2007 1:44 pm Predmet: |
|
|
to co si nasiel je prerusujuci ventil na okruh kurenia.
vraj ked je teplota nastavena na minimum, prerusi privod vody, aby
sa kurenie vobec nehrialo
Roman M Napísal: |
RASTY Napísal: |
podla mna termostat.... |
ďakujem za reakciu, ale nebol to termostat, ak si mal na mysli hlavný okruhový , ale bol to podtlakový ventil, ktorý je umiestnený pod sacím potrubím, medzi motorom a deliacou stenou kabíny. Je k nemu dosť zlý prístup, našťastie stačilo odpjiť podtlakovú hadičku a napojiť kúsok inej , ktorej volný koniec som si vložil do úst a pomocou "cucania " ústami som ten ventil rozchodil. Následne som pripojil späť pôvodný prívod a čuduj sa svete, kúrenie funguje, teda nechem to zakríknuť, ale skúšal som nechať vychladnúť motor a následne opäť motor zohriať a finguje to.Ešte raz dík, verím že toto minivlákno pomôže aj iným. Mám z Oplom len málo skúseností, vlastním ho len pár dní, prioritne sa venujem Tatrovkám, teda osobným, ale som milo prekvapený v akej kvalite sú Ople vyrábané. Hoci má moja Vectra už 10 rokov , dajú sa všetky skrutky , aj na podvozku pomerne ľahko povoliť, bez toho, že by ich človek odtrhol a tiež všetky podskupiny, až na pár maličkostí fungujú bezchybne.Na toto niesom u Tatry zvyknutý, je to príjemná zmena, aj ked treba povedať, že je to iná kategoria auta, najmä velkosť a tiež spotreba. |
_________________ UPOZORNENIE: sukromne spravy mi nepiste. kontakt cez E-mail: jurajlanyi(zavinac)gmail.com
cas sa minul ... |
|
Návrat hore |
|
|
Roman M Nový užívateľ...
Založený: 30.09.2007 Príspevky: 7
|
Zaslal: St Okt 03, 2007 9:14 pm Predmet: |
|
|
Ano to súhlasí a problém bol práve v tomto ventile, po jeho "rozchodení " funguje kúrenie normálne. |
|
Návrat hore |
|
|
visine Nový užívateľ...
Založený: 13.06.2010 Príspevky: 22 Bydlisko: Ružomberok
|
Zaslal: Pi Feb 03, 2012 10:04 am Predmet: prestalo kurit |
|
|
ahojte takze minuly tyzden som dolieval nemr. zmes kedze mali prist velke mrazy a ja som mal len do -18 a odvtedy kurenie blbne. najprv sem tam prestal fukat teply vzduch a teraz dva dni nekuri vobec. asi to bude zavzdusnene len nvm ako to odvzdusnit. dnes rano -29 tak ma to uz trosku nastvalo _________________ VEBE Caravan 1.8 85KW
r.v.1998 |
|
Návrat hore |
|
|
stevox Nový užívateľ...
Založený: 14.04.2011 Príspevky: 15
|
Zaslal: Ne Feb 26, 2012 11:16 am Predmet: |
|
|
Cez posledné mrazy som bol na tom podobne.Vozil som sa ako v mrazničke.darmo som dolial cca 1nemrznúcejl.Neviem prečo,ale nerozmiešalo sa to.Pomohla až výmena.Pred zimou som zabudol prekontrolovať.Bod tuhnutia -16,v chladiči a radiátore kaša.Šťastie,že sa neroztiekli...Po výmene kúri ako ďas!
(som pri inej parttii-mám Astru,ale kúrenie je asi podobné ) |
|
Návrat hore |
|
|
|
|
Nemôžete odosielať nové témy do tohto fóra Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete hlasovať v tomto fóre
|
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|