|
|
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému |
Autor |
Správa |
ferrari Nový užívateľ...
Založený: 12.07.2007 Príspevky: 22
|
Zaslal: Št Sep 06, 2007 6:45 pm Predmet: Zohrievanie motora Corsa b 1.2 ECO + výmeny prevod. oleja |
|
|
Ľudkovia,
jazdím s takouto Corsou a motor sa zohreje pri vonkajšej teplote 10 st tak po 4-5 km...je to normálne? Ja mám totiž škodovku a tá sa zohreje tak po 2 km...
a ešte, aký je interval výmeny prevod. oleja pre Corsu 1.2ECO r.v. 96, aký olej s apoužíva a ako pozriem,, či je ho v prevodovke dosť?
Ďakujem!!! |
|
Návrat hore |
|
|
macil Forum Admin, Opelclub Member
Založený: 25.02.2006 Príspevky: 29027 Bydlisko: Košice
|
Zaslal: Št Sep 06, 2007 8:21 pm Predmet: |
|
|
Ako zohreje? Myslíš, že dosiahne prevádzkovú teplotu? Uvedom si, kde začína stupnica teplomera. Napríklad na Astre F na 80°C, na Corse to bude asi podobné, na Škodovke (105, 120, 130), myslím že na 40°C. Takže v prípade škodovky možno máš dojem, že sa zohrieva skôr.
Pokiaľ však ide o novšie škodovky (Felícia, Fábia, Octávia) tak tie sa zohrievajú akosi skôr ako Ople.
Pokiaľ ide o olej v prevodovke, je tam celoživotná náplň. Pokiaľ ti netečie a nemáš pri radení problém, tak by som to neriešil. Kontrolný otvor je na boku prevodovky, blízko homokineťáku. Je zaslepený skrutkou, ktorá sa však pri snahe uvoľniť ju rada trhá. Zvykne pomôcť jej tzv. odrazenie úderom kladiva na hlavu. Druh a množstvo oleja môžeš zistiť napríklad tu: http://lubricantadvisor.valvolineeurope.com/select.asp _________________ Opel Astra F-CC, X18XE
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika - 診斷
|
|
Návrat hore |
|
|
ferrari Nový užívateľ...
Založený: 12.07.2007 Príspevky: 22
|
Zaslal: Pi Sep 07, 2007 1:14 pm Predmet: |
|
|
macil Napísal: |
Ako zohreje? Myslíš, že dosiahne prevádzkovú teplotu? Uvedom si, kde začína stupnica teplomera. Napríklad na Astre F na 80°C, na Corse to bude asi podobné, na Škodovke (105, 120, 130), myslím že na 40°C. Takže v prípade škodovky možno máš dojem, že sa zohrieva skôr.
Pokiaľ však ide o novšie škodovky (Felícia, Fábia, Octávia) tak tie sa zohrievajú akosi skôr ako Ople.
Pokiaľ ide o olej v prevodovke, je tam celoživotná náplň. Pokiaľ ti netečie a nemáš pri radení problém, tak by som to neriešil. Kontrolný otvor je na boku prevodovky, blízko homokineťáku. Je zaslepený skrutkou, ktorá sa však pri snahe uvoľniť ju rada trhá. Zvykne pomôcť jej tzv. odrazenie úderom kladiva na hlavu. Druh a množstvo oleja môžeš zistiť napríklad tu: http://lubricantadvisor.valvolineeurope.com/select.asp |
Ďakujem veľmi pekne. Inak hej, bral som zohriatie na prevádzkovú teplotu. Ja som sa len bál, že je niečo s termostatom, 5km sa mi zdá príliš veľa...ako sa to totiž bude chovať, keď bude -15 St...ja mám Š125 a tie sa práveže vo všeobecnosti dlho zohrievajú...ale asi je to teda normálne...asi má motor veľmi vysokú účinnosť a tak premení veľa paliva na prácu, nie na odpadové teplo...hi-hi... |
|
Návrat hore |
|
|
|
|
Nemôžete odosielať nové témy do tohto fóra Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete hlasovať v tomto fóre
|
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|