Opelclub Fórum
start,trhanie Ascona 1,6i katalysator rv 89

 
Odoslať novú tému   Odpovedať na tému    Obsah fóra Opelclub Fórum -> ASCONA, COMMODORE, MONZA, MANTA, SENÁTOR, REKORD - MOTOR/PREVODOVKA
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému  
Autor Správa
Dessirer
Nový užívateľ...
Nový užívateľ...


Založený: 02.04.2009
Príspevky: 7
Bydlisko: Košice-Šaca

PríspevokZaslal: Št Apr 02, 2009 12:54 pm    Predmet: start,trhanie Ascona 1,6i katalysator rv 89 Odpovedať s citátom

ak je motor teply,nestartuje..
ak ho studeny nakopnem,zvykne sa trhat a ma slaby vykon..
a este ak tu mate niekde nejake navody alebo knizky tak to sem hodte,som tu novy,dakujem
_________________
číslo na mňa: 0915 854 792
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
Viktor
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 03.02.2008
Príspevky: 597
Bydlisko: V.Horeš, okr. TV

PríspevokZaslal: Št Apr 02, 2009 4:01 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

skús vyblikať závady, popis nájdeš napr. na kadett.cz , skontroluj filtre, sviečky, káble, rozdelovač
_________________
Kadett E 1.6
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
Tommyxxx1
Pravidelný užívateľ...
Pravidelný užívateľ...


Založený: 16.05.2008
Príspevky: 52
Bydlisko: Roznava

PríspevokZaslal: Št Apr 02, 2009 5:03 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

tak tak, sviecky ci davaju iskru, dalej by som dokladne prezrel svieckove kable najlepsie v tme, hlavu rozdelovaca aj palec, a venoval by som pozornost okolo vzduchu,

toto podobne mi robilo ked som mal zlomeny svieckovy kabel vtedy vyrabali uhlikove kable a tie sa lamaly,

auto mi neslo ledva som vysiel do mierneho kopca a a nastartovat za tepla mi velmi neslo, otvoril som kapotu v noci ze co aby som dosiel aspon domov a iskry razili hore dole. vymenil som kabel od cievky a parada vse slapalo jak hodinky
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
Dessirer
Nový užívateľ...
Nový užívateľ...


Založený: 02.04.2009
Príspevky: 7
Bydlisko: Košice-Šaca

PríspevokZaslal: St Jún 03, 2009 9:18 am    Predmet: Odpovedať s citátom

asi sa to neda pichnut na VAG co ?? zeby to vypisalo cislo chyby ???
_________________
číslo na mňa: 0915 854 792
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
Dessirer
Nový užívateľ...
Nový užívateľ...


Založený: 02.04.2009
Príspevky: 7
Bydlisko: Košice-Šaca

PríspevokZaslal: St Jún 03, 2009 9:19 am    Predmet: Odpovedať s citátom

mno a este..ci to ma lambda sondu ked to ma kat ??
_________________
číslo na mňa: 0915 854 792
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
Viktor
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 03.02.2008
Príspevky: 597
Bydlisko: V.Horeš, okr. TV

PríspevokZaslal: St Jún 03, 2009 3:10 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

zrejme budeš mať motor C16NZ alebo C16LZ, v tom prípade tam máš lambda sondu, môžeš ju vidieť na zbernom potrubí v mieste kde sa všetky trubky výfuku spájajú do jedného je z boku zašrubovaný, na VAG to asi nenapichneš lebo ten je pre volkswagen group ak dobre tuším ale moc sa v diagnostike nevyznám, ale presne tie príznaky aké píšeš sme mali na jednom seate keď bol v háji modul zapaľovania-cievka, môžeš to skontrolovať ak sa prehrieva tak to bude asi ono
_________________
Kadett E 1.6
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
mirrco
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 12.06.2007
Príspevky: 629
Bydlisko: Prievidza

PríspevokZaslal: Št Dec 24, 2009 11:55 am    Predmet: Odpovedať s citátom

C16LZ som mal aj ja, myslim ze C16NZ bude mat podobnu RJ.Jasne ze to Lambsa sonda by tam mala byt, ta by mala byt v predu na zvodoch.

Ako pise kolega vyblikaj si tie zavady, a skus potom spravit reset RJ, a zase vyblikaj zavady, odvez sa a zase vyblikaj co sa zmenilo.
Napr. ak odpojis za behu volnobeznu klapku tak sa plne otovri a RJ ju prestane pouzivat. a volnobeh budes mat 1700ot aj ked odpojis zapojis bateriu, az do chvile kim neurobis reset RJ.
Mne tatko trosku trhalo motorom za behu, chyba bola EGR ventil.
Ked ti nejde za tepla nastartovat motor pravdepodbne chyba snimaca teploty, tak ti dava bohatu zmes ak je na nom studeny spoj.
_________________
Opel Ascona C 1.8i (C)18NE 74KW šaragľa
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Odoslať novú tému   Odpovedať na tému    Obsah fóra Opelclub Fórum -> ASCONA, COMMODORE, MONZA, MANTA, SENÁTOR, REKORD - MOTOR/PREVODOVKA Časy uvádzané v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Prejdi na:  
Nemôžete odosielať nové témy do tohto fóra
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete hlasovať v tomto fóre



Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group