Opelclub Fórum
vysoké otáčky
Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2
 
Odoslať novú tému   Odpovedať na tému    Obsah fóra Opelclub Fórum -> ASTRA - MOTOR/PREVODOVKA
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému  
Autor Správa
Rasto
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...


Založený: 05.12.2006
Príspevky: 1134
Bydlisko: Prievidza

PríspevokZaslal: St Jún 06, 2007 3:02 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Tak po opätovnom oteplení sa problém s chodom motora a otáčkami opäť objavil. Snažím sa merať čidlá, a robiť si štatistku závislosti odporu na teplote. Chcem sa preto opýtať „našich elektrikárov“ či pri rovnakej teplote (21 C) v jeden deň má čidlo vzduchu odpor 2,89 k ohmov a druhý deň 2,3 k ohmov. Rozdiel je 600 ohmov, dá sa to považovať za bežné, alebo odpor musí byť takmer presne rovnaký (čidlo teploty vody v jeden deň 2,58 k ohmu a v druhý deň 2,62 k ohmu – rozdiel 40 ohmov)?
_________________
Programovanie riadiacich jednotiek vozidiel Opel, originálnym diagnostickým testerom GM MDI.
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER + LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE + LPG, Ex Opel Astra G, X16XEL
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
macil
Forum Admin, Opelclub Member
Forum Admin, Opelclub Member


Založený: 25.02.2006
Príspevky: 29027
Bydlisko: Košice

PríspevokZaslal: St Jún 06, 2007 5:14 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Pri rovnakej teplote čidla, musia byť aj namerané hodnoty rovnaké. Rozhodujúca je však teplota čidla a nie prostredia, taktiež presnosť meracích prístrojov (teplomer, ohmmeter) má podiel na chybe merania.
Ak meriaš multimetrom za 200 korún, tak tá chyba by aj zodpovedala.
_________________
Opel Astra F-CC, X18XE Spritmonitor.de
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika - 診斷
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail Zobraziť autorove WWW stránky
Rasto
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...


Založený: 05.12.2006
Príspevky: 1134
Bydlisko: Prievidza

PríspevokZaslal: Ut Jún 19, 2007 10:52 am    Predmet: Odpovedať s citátom

Dnes som bol na diagnostike. Neboli uložené žiadne chyby aj napriek tomu, že motor po štarte má nekľudný chod. Človek z diagnostiky mi poradil, že mám skúsiť vymeniť krokáč. Volal som aj do Opel servisov ohľadom nahratia nového softvéru do riadiacej jednotky. V jednom mi povedal že za to chcú 5000 SK, a v druhom, že sa to bežne nerobí, že nie je viac verzií softvéru pre jeden druh riadiacej jednotky ale že ak je problém, tak sa riadiaci softvér urobí presne na mieru pre konkrétnu jednotku. Ako teraz ďalej?
_________________
Programovanie riadiacich jednotiek vozidiel Opel, originálnym diagnostickým testerom GM MDI.
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER + LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE + LPG, Ex Opel Astra G, X16XEL
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
macil
Forum Admin, Opelclub Member
Forum Admin, Opelclub Member


Založený: 25.02.2006
Príspevky: 29027
Bydlisko: Košice

PríspevokZaslal: Ut Jún 19, 2007 11:26 am    Predmet: Odpovedať s citátom

Rasto Napísal:
Človek z diagnostiky mi poradil, že mám skúsiť vymeniť krokáč.

Si sa ho mal opýtať, či ti ho požičajú. Twisted Evil
_________________
Opel Astra F-CC, X18XE Spritmonitor.de
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika - 診斷
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail Zobraziť autorove WWW stránky
bkauto
Nový užívateľ...
Nový užívateľ...


Založený: 27.06.2007
Príspevky: 3

PríspevokZaslal: St Jún 27, 2007 12:17 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Prečítal som si o tejto téme už veľa príspevkov,ale nikde som nenašiel odpoveď na to či sa už niekomu vôbec podarilo tento problém odstrániť.Mám podobný problém a som z toho už chorý!!!Nepomohlo nič.Každé ráno otáčky 2000 a nepravidelný chod motora.
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
Rasto
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...


Založený: 05.12.2006
Príspevky: 1134
Bydlisko: Prievidza

PríspevokZaslal: St Jún 27, 2007 7:36 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Čo všetko si už skúsil? Buď konkrétnejší. Ja som preskúšal čidlá teploty, káble k nim, kontakty, napájacie napätie, znovu prehratie najnovšej verzie softvéru riadiacej jednotky, ERG ventil a nič. Teraz sa zameriam na krokáč, ale až po dovolenke. Keď bude riadne teplo, tak ho vymontujem, tresknem do chladničky aby sa ochladil a nahodím späť. Ak to pomôže, tak ho vymením. Včera som ho obložil ľadom a motor sa choval ako keď sa mierne ochladí – možno to bola len náhoda.
_________________
Programovanie riadiacich jednotiek vozidiel Opel, originálnym diagnostickým testerom GM MDI.
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER + LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE + LPG, Ex Opel Astra G, X16XEL
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
bkauto
Nový užívateľ...
Nový užívateľ...


Založený: 27.06.2007
Príspevky: 3

PríspevokZaslal: Št Jún 28, 2007 8:11 am    Predmet: Odpovedať s citátom

Začal som samozrejme diagnostikou,ale ako si už písal samozrejme nič!Žiadna chyba,auto ako nové,všetky hodnoty OK.Akurát škrtiaca klapka vykazovala nejaké hodnoty,ktoré nemala,takže ďalší krok bol vyčistiť škrtiacu klapku.Po vyčistení som mal pocit,že ide auto lepšie,ale ráno...to isté!Všetko som to spojil s výmenou filtrov a sviečok a zap.lištu menil predchádzajúci majiteľ asi pri 70000 km.Opäť diagnostika,pri ktorej už klapka funguje ako má,ale problém stále je.Mimochodom je to ASTRA 1.6 16V,X16XEL,R.V.99,80.000 KM.Ale popri tom čo si už poskúšal Ty si dovolím tvrdiť,že som nevyskúšal vlastne skoro nič Very Happy
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
Rasto
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...


Založený: 05.12.2006
Príspevky: 1134
Bydlisko: Prievidza

PríspevokZaslal: Št Jún 28, 2007 3:10 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Je to špecialita X16 XEL. Dnes bolo 18 C a po štarte bežal motor OK. Stačí aby sa v noci ochladilo a hneď sa to zlepší. Inak na zapaľovaciu lištu som tiež myslel, ale teraz ju môžeme vylúčiť. V akom stave máš výfukové potrubie? Mám taký dojem, že v ohybe medzi lambda sondou a pletencom mám malú netesnosť (malú dieru alebo prasklinu).
_________________
Programovanie riadiacich jednotiek vozidiel Opel, originálnym diagnostickým testerom GM MDI.
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER + LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE + LPG, Ex Opel Astra G, X16XEL
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
bkauto
Nový užívateľ...
Nový užívateľ...


Založený: 27.06.2007
Príspevky: 3

PríspevokZaslal: Pi Jún 29, 2007 7:53 am    Predmet: Odpovedať s citátom

Dnes ráno bolo 13 stup. a síce to bolo lepšie,ale nie úplne ideálne.Pozeral som to potrubie a vyzerá v poriadku.Auto je celkovo vo veľmi dobrom stave,nebolo jazdené v zime...až na toto!Chcem vyskúšať dať pripojiť auto na diagnostiku hneď ráno pred domom,keď mám istotu,že to znovu urobí,lebo kým by som prišiel do servisu,tak by bolo všetko zase OK.A nejaké vyjadrenie originál servisu OPEL k tomu neexistuje?Či vymenia pol auta od najlacnejšej súčiastky....?Keď som ho kúpil bolo všetko OK,ale je pravda,že bola zima,ak to má teda súvis.Nemôže to mať súvis s tým,že som dal umyť motor?Potom niekedy to začalo blbnúť.Možno náhoda.
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
Rasto
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...


Založený: 05.12.2006
Príspevky: 1134
Bydlisko: Prievidza

PríspevokZaslal: Ne Júl 08, 2007 6:02 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Vyjadrenie servisu bolo, že im treba auto nechať tam, aby to mohli skúšať keď sa závada prejaví. Zajtra skúsim schladiť krokáč a uvidím čo to spraví. Ja som auto kúpil v novembri a až do celodenného oteplenia išlo ako hodinky (a aj ide keď prekoná tie 2 min. po štarte). Zaujímavé bolo, že v Chorvátsku sa to správalo inak, a síce že otáčky ostali na cca 1400, ale motor bežal pravidelne. Prvý studený štart na Slovensku dnes ráno a otáčky opäť 1250 a nepravidelný chod motora.
_________________
Programovanie riadiacich jednotiek vozidiel Opel, originálnym diagnostickým testerom GM MDI.
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER + LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE + LPG, Ex Opel Astra G, X16XEL
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Odoslať novú tému   Odpovedať na tému    Obsah fóra Opelclub Fórum -> ASTRA - MOTOR/PREVODOVKA Časy uvádzané v GMT + 1 hodina
Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2
Strana 2 z 2

 
Prejdi na:  
Nemôžete odosielať nové témy do tohto fóra
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete hlasovať v tomto fóre



Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group