|
|
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému |
Autor |
Správa |
Nadzi Strieborný užívateľ....
Založený: 09.06.2009 Príspevky: 161
|
Zaslal: Ne Nov 01, 2009 8:04 pm Predmet: Stratila sa mi chladiaca zmes z motora (asi je v prevodovke) |
|
|
Mam dalsi problem...tento krat o dost zavaznejsi...
v noci pred dvomi dnami som nalial vodu do vyrovnavacej nadrzky 4 litre...stym ze budem startovat a vyskusam co kde tecie atd... bol som pri aute asi tak 5 hodin nakoniec som nenastartoval pretoze nieje este zapojene palivove cerpadlo.
dva dni som tam nebol a pridem tam a ANI KVAPKA VODY v celom motore...
tak som tam teda dolial dalsie dva litre s nazorom ze asi to niekde vytieklo...
dojdem tam o 3 hodiny a uz skoro ziadna voda tam nieje... v motori.
pozriem rysku prevodovky a co nevidim...
vyiahnem celu risku a kvapka mi s risky cierna riedka kvapalina... utrel som to dal som tam a ked som znova vytiahol tu risku tak asi tak 10 centimentrov nad hornym +80 stupnov ci ako to je sa nachadzala kvapalina...
co stym?? to je v poriadku?? ja si myslim ze nie...
ak sa tam dostala voda tak AKYM SPOSOBOM?? pokazila sa teraz cela prevodovka??
co mam dalej robit?? _________________ > PODPIS < |
|
Návrat hore |
|
|
marek1512 Strieborný užívateľ....
Založený: 11.04.2008 Príspevky: 1654 Bydlisko: UK
|
Zaslal: Ne Nov 01, 2009 8:28 pm Predmet: |
|
|
Si si istý, že tá ryska čo si vytiahol je z prevodovky a nie z motora? Lebo sa to tvári na prasknuté tesnenie pod hlavou a v horšom prípade defekt motora... _________________ Porsche 944 2.5 1988
VAUXHALL VECTRA B 1.8 16v 1999
Ford Focus 2.0 16v ZETEC 1998
ex - OPEL VECTRA B 1.6 16v 1998
ex - Škoda Favorit 1.3 1992 |
|
Návrat hore |
|
|
Nadzi Strieborný užívateľ....
Založený: 09.06.2009 Príspevky: 161
|
Zaslal: Ne Nov 01, 2009 9:07 pm Predmet: |
|
|
tak to je super...
a neviem no vedla je mierka na olej je taka zlta tycka a vedla je mierka neviem no ma tam taku packu ktoru musim dat dohora ...kde inde by sa potom kontroloval olej v prevodovke??
a co to znamena defekt motora?? _________________ > PODPIS < |
|
Návrat hore |
|
|
marek1512 Strieborný užívateľ....
Založený: 11.04.2008 Príspevky: 1654 Bydlisko: UK
|
Zaslal: Ne Nov 01, 2009 9:39 pm Predmet: |
|
|
Mne osobne nejde do hlavy, ako sa voda dostane do prevodovky, no k tomu nech sa vyjadria kompetentí...
Defektom motora som mal na mysli prasknutú hlavu alebo blok motora... _________________ Porsche 944 2.5 1988
VAUXHALL VECTRA B 1.8 16v 1999
Ford Focus 2.0 16v ZETEC 1998
ex - OPEL VECTRA B 1.6 16v 1998
ex - Škoda Favorit 1.3 1992 |
|
Návrat hore |
|
|
Nadzi Strieborný užívateľ....
Založený: 09.06.2009 Príspevky: 161
|
Zaslal: Ne Nov 01, 2009 10:05 pm Predmet: |
|
|
bol som tam teraz pozriet a dalej to klesa a to auto STOJI!!
jak sa moze za stoja stratit takmer 6 litrov vody??
ono ja mam tu prevodovku napojenu na chladic... ze vraj to ale nesuvisi s chladenim ... ze by ten chladic prepustal?? no ale ide mi oto hlavne ci sa pokazila prevodovka ked sa tam dostala voda?? ako to najlepsie zistim??
ja osobne by som chcel vypustit cely olej a aj vodu ak tam je v prevodovke a naliat tam predpisany olej... a AZ POTOM nastartovat vozidlo... _________________ > PODPIS < |
|
Návrat hore |
|
|
marek1512 Strieborný užívateľ....
Založený: 11.04.2008 Príspevky: 1654 Bydlisko: UK
|
Zaslal: Ne Nov 01, 2009 10:15 pm Predmet: |
|
|
Ak nemáš pod autom mláku (ja každé ráno, bo mám v prdeli vodnú pumpu), tak to zostáva v motore... Zastrel ma, no fakt nemám predtavu ako je chladiaci okruh v tvojom aute napojený na prevodovku... _________________ Porsche 944 2.5 1988
VAUXHALL VECTRA B 1.8 16v 1999
Ford Focus 2.0 16v ZETEC 1998
ex - OPEL VECTRA B 1.6 16v 1998
ex - Škoda Favorit 1.3 1992 |
|
Návrat hore |
|
|
Nadzi Strieborný užívateľ....
Založený: 09.06.2009 Príspevky: 161
|
Zaslal: Ne Nov 01, 2009 10:20 pm Predmet: |
|
|
ja jedine co mam je mlaka od oleja pod autom pretoze mam vprdeli tesnenie pod vanou ...
ked pozriem rysku od motora je tam menej ako jeden liter oleja a nic viac... ked stlacam hadice a je tam voda tak to tak zblnkoce a vo vyrovnavacej nadobke to je pocut a tak isto aj v motori bolo pocut...
no teraz ked tam nic neni tak nic nezblnkoce a nic tam nepocut ako keby tam fakt nic nebolo...
a 6 litrov sa do motora podla mna nezmesti... to by ostalo nieco v hadiciach alebo kvapkalo nazem ale nic take sa nedeje...
ja mam motor C20 NE a automaticku prevodovku ktora hadicka vedie do chladica... _________________ > PODPIS < |
|
Návrat hore |
|
|
kadettc Strieborný užívateľ....
Založený: 01.02.2007 Príspevky: 812 Bydlisko: Galanta
|
Zaslal: Ne Nov 01, 2009 10:23 pm Predmet: |
|
|
Voda z motora do automatickej prevodovky sa moze dostat cez olejovy chladic prevodovky ktory je v chladici vody. _________________ Astra F C20LET EDS ph.3(310ps)
Combo C Y17DT VeCe Car Y22DTR Kadett C limo i200 Kadett C city 2,0
http://www.kadettc.salem.sk/ |
|
Návrat hore |
|
|
Nadzi Strieborný užívateľ....
Založený: 09.06.2009 Príspevky: 161
|
Zaslal: Ne Nov 01, 2009 10:27 pm Predmet: |
|
|
takze co sa vlastne stalo co som spravil zle a co sa pokazilo? _________________ > PODPIS < |
|
Návrat hore |
|
|
marek1512 Strieborný užívateľ....
Založený: 11.04.2008 Príspevky: 1654 Bydlisko: UK
|
Zaslal: Ne Nov 01, 2009 10:41 pm Predmet: |
|
|
Ahá... Moja chyba... Nevšimol som si, že sa jedná o automat... _________________ Porsche 944 2.5 1988
VAUXHALL VECTRA B 1.8 16v 1999
Ford Focus 2.0 16v ZETEC 1998
ex - OPEL VECTRA B 1.6 16v 1998
ex - Škoda Favorit 1.3 1992 |
|
Návrat hore |
|
|
Nadzi Strieborný užívateľ....
Založený: 09.06.2009 Príspevky: 161
|
Zaslal: Ne Nov 01, 2009 10:45 pm Predmet: |
|
|
v pohode mohol som to aj napisat ze sa jedna o automat
tak a viete mi poradit co sa vlasnte stalo a preco sa tak stalo a ci je pokazena prevodovka?? _________________ > PODPIS < |
|
Návrat hore |
|
|
kadettc Strieborný užívateľ....
Založený: 01.02.2007 Príspevky: 812 Bydlisko: Galanta
|
Zaslal: Po Nov 02, 2009 12:11 am Predmet: |
|
|
Asi mas deravy ten olejovy chladic. _________________ Astra F C20LET EDS ph.3(310ps)
Combo C Y17DT VeCe Car Y22DTR Kadett C limo i200 Kadett C city 2,0
http://www.kadettc.salem.sk/ |
|
Návrat hore |
|
|
Nadzi Strieborný užívateľ....
Založený: 09.06.2009 Príspevky: 161
|
Zaslal: Po Nov 02, 2009 4:14 pm Predmet: |
|
|
a co stou prevodovkou??
pokial sa tam dostala voda je sanca ze este pojde normalne tak ako ma ist??
ten chladic sa vymiena cely ci len nieco vo vnutri?? _________________ > PODPIS < |
|
Návrat hore |
|
|
kadettc Strieborný užívateľ....
Založený: 01.02.2007 Príspevky: 812 Bydlisko: Galanta
|
Zaslal: Po Nov 02, 2009 9:07 pm Predmet: |
|
|
Treba vymenit cely chladic,alebo prepojit chladenie oleja aby neisiel cez chladic.Mozno ti to v zime uchladi
Ked mas KO prevodovku tak sa mi ozvy,mam taku. _________________ Astra F C20LET EDS ph.3(310ps)
Combo C Y17DT VeCe Car Y22DTR Kadett C limo i200 Kadett C city 2,0
http://www.kadettc.salem.sk/ |
|
Návrat hore |
|
|
Nadzi Strieborný užívateľ....
Založený: 09.06.2009 Príspevky: 161
|
Zaslal: Po Nov 02, 2009 11:20 pm Predmet: |
|
|
a ako sa to da spravit ze prepojit to chladenie oleja kam alebo ako ??
mam este jeden chladic ale to je s C16NZ ale tam nieje miesto na prevodovku takze nemohla by byt zapojena...
a co asi tak moze stat chladic pouzity je to moc drahe?? _________________ > PODPIS < |
|
Návrat hore |
|
|
iurai Strieborný užívateľ....
Založený: 14.06.2007 Príspevky: 17354 Bydlisko: Brati ZLA va
|
Zaslal: Ut Nov 03, 2009 1:17 am Predmet: |
|
|
otazka je, ze kolko to s tou vodou behalo. ak nie, vypustis tu zmes a hadam to pojde _________________ UPOZORNENIE: sukromne spravy mi nepiste. kontakt cez E-mail: jurajlanyi(zavinac)gmail.com
cas sa minul ... |
|
Návrat hore |
|
|
Nadzi Strieborný užívateľ....
Založený: 09.06.2009 Príspevky: 161
|
Zaslal: Ut Nov 03, 2009 2:06 am Predmet: |
|
|
viac ako 5 mesiacov ten motor len stal na jednom mieste iba co som skusal nastartovat a prehodit stupen D a stupen R jedine co bolo tam zle je to ze to radilo R asi za 5 sekund a D o cosi skorej si myslim ze aj hned... ale to davam zachybu ze tam bola malo oleja...
teraz co sa mi stratila voda tak to bola len VODA na skusku ci som tam zapojil dobre chladiaci okruh lebo keby nie tak znova kupovat dalsiu zmes sa mi nechcelo...
takze teraz ak je tam voda v prevodovke tak tam je voda a len tam je cize nijako prehadzovanie stym nebolo...
este otazka kde mam vypustit tu prevodovku??
v knihe AKO NATO pisu ze mam odsroubovat sroub na olejovej vani...
sa mi to zda niaka blbost nie?? ved olej ma byt v prevodovke nie v olejovej vani...
dik moc za odpovede _________________ > PODPIS < |
|
Návrat hore |
|
|
|
|
Nemôžete odosielať nové témy do tohto fóra Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete hlasovať v tomto fóre
|
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|