Opelclub Fórum
EGR ventil - Astra G 1.7TD - X17DTL - r.v.98

 
Odoslať novú tému   Odpovedať na tému    Obsah fóra Opelclub Fórum -> ASTRA - MOTOR/PREVODOVKA
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému  
Autor Správa
senemi
Nový užívateľ...
Nový užívateľ...


Založený: 08.03.2006
Príspevky: 7
Bydlisko: Bratislava

PríspevokZaslal: Pi Máj 05, 2006 11:16 am    Predmet: EGR ventil - Astra G 1.7TD - X17DTL - r.v.98 Odpovedať s citátom

Zdravím.
Pri ustálenej jazde sa mi rozsvieti kontrolka elektroniky motora, vtedy auto nemá výkon. Ak ju dlho nenechám svietiť a pridám plyn, zhasne a ide ok. V servise na diagnostike zistili zlý signál ventilu EGR. Vyčistili mi to, znovu zdiagnostikovali a že je to ok. Ale neprišiel som ani domov a znovu to isté. Je to určite EGR ventil, nemôže to byť jeho elektronický ovládač? Nerad by som menil, čo nemusím - ale v servise im ide o opak.
Nemá niekto skúsenosti s EGR ventilom či neexistuje finta na oklamanie alebo ako sa to dá riešiť? Question Sad Question
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
jakub kosice
Anonymný





PríspevokZaslal: Pi Máj 05, 2006 11:21 am    Predmet: Odpovedať s citátom

niekde som cital ze sa to da oklamat odporom ktory das do zastrcky namiesto egr aby rj dostavala signal ze egr tam je ale blizsie to neviem vysvetlit iba ak zaslepit
Návrat hore
macil
Forum Admin, Opelclub Member
Forum Admin, Opelclub Member


Založený: 25.02.2006
Príspevky: 29027
Bydlisko: Košice

PríspevokZaslal: Pi Máj 05, 2006 8:06 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

U tohto motora sa EGR, podľa všetkého, zaslepiť nedá. Elektronika bude hlásiť chybu. Jedine poriadne vyčistiť, alebo vymeniť.
S tým odporom neviem, asi záleží na tom, či je EGR ovládaný elektronicky, alebo podtlakom a elektronicky je snímaná jeho činnosť.
_________________
Opel Astra F-CC, X18XE Spritmonitor.de
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika - 診斷
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail Zobraziť autorove WWW stránky
senemi
Nový užívateľ...
Nový užívateľ...


Založený: 08.03.2006
Príspevky: 7
Bydlisko: Bratislava

PríspevokZaslal: Ut Máj 09, 2006 9:50 am    Predmet: Odpovedať s citátom

macil Napísal:
U tohto motora sa EGR, podľa všetkého, zaslepiť nedá. Elektronika bude hlásiť chybu. Jedine poriadne vyčistiť, alebo vymeniť.
S tým odporom neviem, asi záleží na tom, či je EGR ovládaný elektronicky, alebo podtlakom a elektronicky je snímaná jeho činnosť.


Už som ho dvakrát poriadne vyčistil, skúsil som aj odpojiť podtlakovú hadičku - aj ju upchať - medzi ventilom a jeho elektronickým ovládaním ale kontrolka sa stále rozsvieti. Na diagnostike vyhodí chybu "nesprávny signál ventilu EGR". Nový stojí cca 11000sk v Opli - to je moc. Nemôže to byť tá elektronika ovládania EGR ventila?
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
macil
Forum Admin, Opelclub Member
Forum Admin, Opelclub Member


Založený: 25.02.2006
Príspevky: 29027
Bydlisko: Košice

PríspevokZaslal: Ut Máj 09, 2006 9:21 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Neviem, v dízloch sa nevyznám. Skús sa porozhliadnuť niekde po vrakoviskách, i keď EGR z vrakoviska je tak trochu lotéria.
Pokiaľ ide o možnosť zaslepenia, skús sa pohrabať na http://www.opelclubrenbau.cz/e107_plugins/forum/forum.php , Niekto tam pred časom vymenoval motory, na ktorých to ide a na ktorých nie. Funguje tam vyhľadávanie, ale priprav sa na veľmi dlhé čítanie.
_________________
Opel Astra F-CC, X18XE Spritmonitor.de
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika - 診斷
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail Zobraziť autorove WWW stránky
macil
Forum Admin, Opelclub Member
Forum Admin, Opelclub Member


Založený: 25.02.2006
Príspevky: 29027
Bydlisko: Košice

PríspevokZaslal: Ut Máj 09, 2006 9:39 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Prejdi si toto vlákno. To by mohol byť tvoj problém.
http://www.opelclubrenbau.cz/e107_plugins/forum/forum_viewtopic.php?35266.0
_________________
Opel Astra F-CC, X18XE Spritmonitor.de
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika - 診斷
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail Zobraziť autorove WWW stránky
Lea
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 09.01.2006
Príspevky: 1618
Bydlisko: Prievidza

PríspevokZaslal: Ut Máj 16, 2006 5:59 am    Predmet: Odpovedať s citátom

Ja som tiež pred nedavnom mala velke problemy s EGR... Aj sa vyčistil, ale stale pretrvávali problemy. Novy sa mi tiež zdal drahy, tak som kupila od fi Bennetcars zánovný za necelých 3000.- A od vtedy mam pokoj. Ale tento rok sa ho chystám dať zaslepiť. Toť vsjo Razz
_________________
BMW 330d r.v 2006 full výbava, 231 koníkov...OPEL SINTRA 2,2 GLS r.v. 1999, 104kw, motor X22XE, Made in USA -identické s Chevrolet Transport... moje 2.EX (3/2005-9/2008)
OPEL OMEGA 2,0i GLS combi, r.v. 1988.. (moje 1.EX :4/2003-8/2004)
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
senemi
Nový užívateľ...
Nový užívateľ...


Založený: 08.03.2006
Príspevky: 7
Bydlisko: Bratislava

PríspevokZaslal: Št Máj 18, 2006 10:10 am    Predmet: Odpovedať s citátom

Lea Napísal:
Ja som tiež pred nedavnom mala velke problemy s EGR... Aj sa vyčistil, ale stale pretrvávali problemy. Novy sa mi tiež zdal drahy, tak som kupila od fi Bennetcars zánovný za necelých 3000.- A od vtedy mam pokoj. Ale tento rok sa ho chystám dať zaslepiť. Toť vsjo Razz


LEA-ako sa to prejavovalo u Teba. Mne sa rozsvieti kontrolka elektroniky motora pri plynulej jazde keď nepridávam a ani neuberám plyn, keď pridám zhasne kontrolka a auto ide ok. Ale keď kontrolku nechám svietiť 30sekúnd alebo viac, niekedy musím nechať klesnúť otáčky na min. (stlačením spojky) a potom pridaním plynu (so zaradenou rýchlosťou) to zhasne skoro vždy do 5 sekúnd a ide ok.

Ja som ho mal už trikrát vonku, je poriadne prečistený, teraz som ho zaslepil (prívod od výfukového potrubia) a nič nepomáha. Váhu vzduchu mám novú - 03/2006. Chcel som tiež v Bennetcars-e kúpiť použitý ale neumožnili mi ho vyskúšať, takže som tam nepochodil - sklamali ma. Aj by som kúpil ale chcem mať istotu, že je to naozaj ono. Na diagnostike hlásilo P0400-zlý signál EGR ventilu - či to náhodou nebude ovládanie EGR. Kúpil by som - ale pred tým by som to chcel odskúšať. Výmena ovládača EGR cca 2 min., výmena EGR cca 4 min. Motor mám X17DTL - ak by niekto vedel poradiť. Tiež som počul o simulátore EGR - oklame RJ a je všetko ok - ale neviem bližšie info.
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
Anonymný






PríspevokZaslal: Št Máj 18, 2006 8:33 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Mne pri ustálenej rýchlosti- pri "jemnom plyne" sklbalo s autom, ako ked je bordel v benzine. ked som pridala plyn alebo som dala nohu z plynu dole, tak to prestalo. Kontrolka mi svietila stále a strasne sa mi zvýsila spotreba - na cca 20l/100 km !!!! Slušné, však? Najhoršie na tom bolo to, že ani na diagnostike mi navedeli najsť chybu, žiadnu nenašlo !!! Pri nahodnom odpojení EGR problémy prestali, tak sme zistili , že je to on. V Bennetcars som nemala problem, aj na použite diely davaju zaruku, tak keby bol zlý, tak im ho vratim a vymením. Tento mam skoro rok a všetko je v poriadku... Ahoj. Lea
Návrat hore
Anonymný






PríspevokZaslal: Pi Máj 19, 2006 8:50 am    Predmet: Odpovedať s citátom

Ahoj Lea. Mne pri "jemnom plyne" keď mi svieti kontrolka autom nešklbe. Ale keby som chcel niekoho predbehnúť neviem, neviem. Do kopca by som zdržiaval asi aj lepšie kamióny. A tiež mi stúpla spotreba na necelých 10L-ale nafty. Olej, všetky filtre, aj váhu vzduchu mám nové v 03/2006, vychádza to na EGR. Diagnostika ukazuje P0400-zlý signál ventilu EGR. Ale v OPLI mi to na 100% nezaručujú. Ja som EGR vyčistil 3x, skúsil som ho aj odpojiť, teraz som ho zaslepil od výfuku a stále robí to isté. Preto neviem či to nemôže byť náhodou ten ovládač EGR čo je k nemu pripojený cez hadičku. V OPLI chceli nech im tam nechám auto na deň dva a oni to presne zistia...akosi som im prestal veriť-keď majú vymeniť šróbik za 1,-sk na krabičke tak vymenia celú krabičku za niekoľko tisíc. V OPLI stojí EGR 11.621Sk-to je moc. Maj sa a dík za info. Možno ešte raz skúsim Bennetcars.
Návrat hore
senemi
Nový užívateľ...
Nový užívateľ...


Založený: 08.03.2006
Príspevky: 7
Bydlisko: Bratislava

PríspevokZaslal: Pi Máj 19, 2006 8:53 am    Predmet: Odpovedať s citátom

Ahoj Lea. Mne pri "jemnom plyne" keď mi svieti kontrolka autom nešklbe. Ale keby som chcel niekoho predbehnúť neviem, neviem. Do kopca by som zdržiaval asi aj lepšie kamióny. A tiež mi stúpla spotreba na necelých 10L-ale nafty. Olej, všetky filtre, aj váhu vzduchu mám nové v 03/2006, vychádza to na EGR. Diagnostika ukazuje P0400-zlý signál ventilu EGR. Ale v OPLI mi to na 100% nezaručujú. Ja som EGR vyčistil 3x, skúsil som ho aj odpojiť, teraz som ho zaslepil od výfuku a stále robí to isté. Preto neviem či to nemôže byť náhodou ten ovládač EGR čo je k nemu pripojený cez hadičku. V OPLI chceli nech im tam nechám auto na deň dva a oni to presne zistia...akosi som im prestal veriť-keď majú vymeniť šróbik za 1,-sk na krabičke tak vymenia celú krabičku za niekoľko tisíc. V OPLI stojí EGR 11.621Sk-to je moc. Maj sa a dík za info. Možno ešte raz skúsim Bennetcars.
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
jerryl
Prezidento
Prezidento


Založený: 08.01.2006
Príspevky: 633
Bydlisko: Topoľčianky

PríspevokZaslal: So Máj 20, 2006 6:17 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

senemi Napísal:
Ahoj Lea. Mne pri "jemnom plyne" keď mi svieti kontrolka autom nešklbe. Ale keby som chcel niekoho predbehnúť neviem, neviem. Do kopca by som zdržiaval asi aj lepšie kamióny. A tiež mi stúpla spotreba na necelých 10L-ale nafty. Olej, všetky filtre, aj váhu vzduchu mám nové v 03/2006, vychádza to na EGR. Diagnostika ukazuje P0400-zlý signál ventilu EGR. Ale v OPLI mi to na 100% nezaručujú. Ja som EGR vyčistil 3x, skúsil som ho aj odpojiť, teraz som ho zaslepil od výfuku a stále robí to isté. Preto neviem či to nemôže byť náhodou ten ovládač EGR čo je k nemu pripojený cez hadičku. V OPLI chceli nech im tam nechám auto na deň dva a oni to presne zistia...akosi som im prestal veriť-keď majú vymeniť šróbik za 1,-sk na krabičke tak vymenia celú krabičku za niekoľko tisíc. V OPLI stojí EGR 11.621Sk-to je moc. Maj sa a dík za info. Možno ešte raz skúsim Bennetcars.


Podla toho čo píšeš,tak to môže byť ozaj EGR. Ak je špatný,tak je už neskoro
zaslepovať ventil.V podstate sa dal oklamať len pokial bol len v regulačnom prevedení. Terajšie motory okrem regulačného ventilu v EGR obsahuje aj zariadenie /potenciometer/,ktorý dáva signál počítaču o tom,v akom stave sa momentálne EGR ventil nachádza.
Práve tento potenciometer je slabou stránkou EGR,keďže sa po čase opotrebováva a nedokáže vyhodnotiť správnu polohu EGR ventilu.Automaticky tým vyhodnotí počítač chybu.
Bohužial ťa asi neminie kúpiť druhý.
Toť vsjo...
Maj sa.
_________________
OPEL VIVARO LONG 2,5 CDTI WESTFALIA - automat
www.jerryl.salem.sk
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail Zobraziť autorove WWW stránky
pivovarnik
Pravidelný užívateľ...
Pravidelný užívateľ...


Založený: 17.03.2006
Príspevky: 58
Bydlisko: okr.Topolcany

PríspevokZaslal: Ut Máj 23, 2006 11:27 am    Predmet: Odpovedať s citátom

Caute.
Pokial sa ti da rorobrat ten ventil tak, aby bolo vidiet potenciometer( bude tam asi posuvny - tvar hranolceka) tak aj ten strekni WDckom. Draha sa zvykne zadrhat a potom skace. Ak sa ti zadrhol moc, mohla sa ti aj vytiahnut ta ovladacia packa, takze teraz ti vobec potenciometer nemusi chodit. Nemal som to este rozobrate, ale podobne ventily mame v robote, tak usudzujem podla toho. Vela zdaru.
_________________
Vectra B 98 X16XEL 1.6 16V
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
fenari
Nový užívateľ...
Nový užívateľ...


Založený: 13.02.2007
Príspevky: 5
Bydlisko: Košice Staré mesto

PríspevokZaslal: St Máj 16, 2007 9:05 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Čaute Opeláci !
Nemá niekto z Vás vo svojej zbierke nafotený EGR ventil a podtlakové hadičky, resp. postup ako ho vyčistiť na motore Astra G 1.7Dti, Y17DT, ISUZU ? Otáčky sa pri 1-rýchl. stupni a R-stupni same pridávajú, ale len pri teplom motore, za studena všetko O.K., diagnostika ukazuje taktiež O.K. Rady si nevedia ani v OPLI. Zmenili softver riadiacej jednotky, ale problém nevyriešili.
Neviem či to pomôže, ale vyčistil by som ten ventil a hadičky.
Dik za pomoc.
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
macil
Forum Admin, Opelclub Member
Forum Admin, Opelclub Member


Založený: 25.02.2006
Príspevky: 29027
Bydlisko: Košice

PríspevokZaslal: St Máj 23, 2007 1:02 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Len by som poznamenal, že v prípade turbodízlov, nie je možné EGR zaslepiť, či vyradiť z činnosti. Jeho funkcia je totiž spojená s činnosťou turba. Takže EGR musí byť funkčný a priechodný.
_________________
Opel Astra F-CC, X18XE Spritmonitor.de
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika - 診斷
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail Zobraziť autorove WWW stránky
navi28
Nový užívateľ...
Nový užívateľ...


Založený: 26.01.2009
Príspevky: 3
Bydlisko: Bratislava

PríspevokZaslal: Po Aug 17, 2009 10:07 am    Predmet: EGR Odpovedať s citátom

mam tento isty problem po tom co som si auto zobral z servisu ... menili mi vstrekovacie cerpadlo trisky zhavice ... co ti poviem oprava za 1300 eut a pritom som len chcel spravit cerpadlo ... a na konci faktury je zaslepenie EGR ventilu ... je to mozne ked mam X17DTL? inak v tom servise som uz raz bol reklamovat lebo mi dali deravu hadicku na prepad ...
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
Bruno
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...


Založený: 01.03.2007
Príspevky: 9867
Bydlisko: Bojnice

PríspevokZaslal: Po Aug 17, 2009 10:09 am    Predmet: Odpovedať s citátom

Na 1,7 DTL je to mozne
_________________
Mercedes-Benz A-Klasse W168 A160 75kW Avantgarde...lebo medved
www.branko.salem.sk
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail Zobraziť autorove WWW stránky
navi28
Nový užívateľ...
Nový užívateľ...


Založený: 26.01.2009
Príspevky: 3
Bydlisko: Bratislava

PríspevokZaslal: Po Aug 17, 2009 10:12 am    Predmet: Odpovedať s citátom

takze uz mi jedine ostava novy egr ventil a znovu ho dat zaslepit ...
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
jarotomanec
Nový užívateľ...
Nový užívateľ...


Založený: 11.09.2009
Príspevky: 6

PríspevokZaslal: St Jan 20, 2010 5:24 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

taky se přimlouvám za foto na 1.7dti,prosím,prosím,už to hledám asi týden všude možně,stará je už nasraná že u toho pořád sedím,našel sem různý ale příjde mi že žádnej takovej tam nikde nemám,díky-čaute
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
Kobra
Nový užívateľ...
Nový užívateľ...


Založený: 17.09.2012
Príspevky: 1

PríspevokZaslal: Po Sep 17, 2012 4:49 pm    Predmet: Egr ventil 1,7 dti isuzu motor astra Odpovedať s citátom

Zdravim, dovolil som si zapojit sa do tohoto fora, tak dufam, ze moj prispevok bude prijaty a aj skritizovany, ak bude treba, lebo mam astru s tymto motorom a aj problem s slabym vykonom a svietenim kontrolky motoru. Pozeral som po ostatnych forach a ze sa da AGR ventil aj zaslepit. Ja som to urobil, ale nie priamo na klapke cez tu pruzinu, ale zaslepil som to priamo na otvore z vyfukoveho potrubia. Tym som dosiahol, ze mi reaguje podtlakovy regulator a pracuje s klapkou, lenze pri otvoreni tam nejdu ziadne vyfukove plyny a ze aj pri otvoreni klapky taha uplne v pohode a mam pocit, ze ide lepsie do otacok. A kedze vaha vzduhu je za vzduchovym filtrom a nie pri sani od chladica vzduchu, pocitac netusi a tym ani nereaguje na tento problem. Kedze je riadeny podtlakom a nie elektronicky, nesvieti mi ani kontrolka. Zatial to vypada, ze slape v pohode. Reaguje, co si o toto rieseni myslite. Vdaka, skusim pripojit aj foto. 

foto. 
foto. 

[/url]
_________________
Opel astra 1,7 dti isuzu
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Odoslať novú tému   Odpovedať na tému    Obsah fóra Opelclub Fórum -> ASTRA - MOTOR/PREVODOVKA Časy uvádzané v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Prejdi na:  
Nemôžete odosielať nové témy do tohto fóra
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete hlasovať v tomto fóre



Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group