|
|
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému |
Autor |
Správa |
azmodan Strieborný užívateľ....
Založený: 29.08.2007 Príspevky: 2872
|
Zaslal: Po Sep 21, 2009 5:37 pm Predmet: Spínač výstražných svetiel astra F (PROBLEM surny) |
|
|
Chlapi pokazil sa mi spinac vystraznych svetiel a problem je ten, ze som ho vytiahol a nefunguju mi teraz smerovky...
cislo dielu 90 320 621
Nevie niekto ako aspon ciastocne spojadnit smerovky, alebo nema niekto na predaj? auto potrebujem v stredu
moved by moderator
Naposledy upravil azmodan dňa Po Sep 21, 2009 7:15 pm, celkom upravené 1 krát |
|
Návrat hore |
|
|
Kajo Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 09.05.2008 Príspevky: 9412 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: Po Sep 21, 2009 5:41 pm Predmet: |
|
|
Rozobral si ho? Rozober ho. Tiež som vo svojom už musel pliešky prihnúť.
Ako núdzové riešenie Ti odporúčam najskôr zistiť, ktoré kontakty v zásuvke spínača dostanú +, keď pohneš páčkou smeroviek.
Tie potom musíš presmerovať na iné piny - popíš situáciu v zásuvke! _________________
|
|
Návrat hore |
|
|
azmodan Strieborný užívateľ....
Založený: 29.08.2007 Príspevky: 2872
|
Zaslal: Po Sep 21, 2009 5:44 pm Predmet: |
|
|
Pliesky som prihol a nic...
Vnutri to vyzera ze su to len spojene kontakty takze nevidim dovod preco to nejde.. kontakty na seba pekne zapadnu ..
a dalsia vec ktorej nezorumiem, ze ked mam vypnute zapalovanie tak ten spinac funguje..akonahle zapnem zapalovanie tak smerovky blikaju stale a nedaju sa vypnut... |
|
Návrat hore |
|
|
Kajo Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 09.05.2008 Príspevky: 9412 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: Po Sep 21, 2009 5:53 pm Predmet: |
|
|
Ono to bude asi tým, že si nie celkom pochopil princíp funkcie toho spínača
Je to úplne debilný systém - všimni si, aký je vnútorný život spínača - 2 pliešky fungujú tak, že keď je tlačítko vyskočené, majú byť zopnuté - všimni si, že keď je tlačítko stlačené, pliešky sú nad sebou, ale kontaktná časť pohyblivého pliešku je nad vtbraním stacionárneho pliešku - tam je podľa mňa problém. Pliešky sú príliš prihnuté.
Ešte je tam jeden pliešok, ktorý sa rozopne pri vyskočení tlačítka, ten by nemal byť problémom, ten sa len vzdiali.
Dúfam, že máš také isté tlačítko, aké je na VeBe _________________
|
|
Návrat hore |
|
|
Bruno Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 01.03.2007 Príspevky: 9867 Bydlisko: Bojnice
|
Zaslal: Po Sep 21, 2009 5:54 pm Predmet: |
|
|
budes ukazovat rukou : v autoskole neucili _________________ Mercedes-Benz A-Klasse W168 A160 75kW Avantgarde...lebo medved
www.branko.salem.sk |
|
Návrat hore |
|
|
azmodan Strieborný užívateľ....
Založený: 29.08.2007 Príspevky: 2872
|
Zaslal: Po Sep 21, 2009 5:57 pm Predmet: |
|
|
Kajo Napísal: |
Ono to bude asi tým, že si nie celkom pochopil princíp funkcie toho spínača
Je to úplne debilný systém - všimni si, aký je vnútorný život spínača - 2 pliešky fungujú tak, že keď je tlačítko vyskočené, majú byť zopnuté - všimni si, že keď je tlačítko stlačené, pliešky sú nad sebou, ale kontaktná časť pohyblivého pliešku je nad vtbraním stacionárneho pliešku - tam je podľa mňa problém. Pliešky sú príliš prihnuté.
Ešte je tam jeden pliešok, ktorý sa rozopne pri vyskočení tlačítka, ten by nemal byť problémom, ten sa len vzdiali.
Dúfam, že máš také isté tlačítko, aké je na VeBe |
tak to by si mi mohol presne napisat ako to ma fungovat, lebo ja som to pochopil tak, ze pokial je spinac vypnuty tak ma kontakt 5 plieskov a akonahle zapnem smerovky chyti kontakt aj ten siesty pliesok... teraz som z toho pako |
|
Návrat hore |
|
|
Kajo Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 09.05.2008 Príspevky: 9412 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: Po Sep 21, 2009 6:01 pm Predmet: |
|
|
Kurnik, to je nejak veľa plieškov v Tvojom spínači
Ale býva to tak, že isté pliešky sa spoja a isté odpoja.
A určite sa nespojí iba 1 pliešok, to je málo, to nie!
Vyskočením tlačítka sa spojí viac plieškov.
Skús to odfotiť prípadne. _________________
|
|
Návrat hore |
|
|
macil Forum Admin, Opelclub Member
Založený: 25.02.2006 Príspevky: 29027 Bydlisko: Košice
|
Zaslal: Po Sep 21, 2009 6:02 pm Predmet: |
|
|
Upravený názov. _________________ Opel Astra F-CC, X18XE
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika - 診斷
|
|
Návrat hore |
|
|
azmodan Strieborný užívateľ....
Založený: 29.08.2007 Príspevky: 2872
|
Zaslal: Po Sep 21, 2009 6:06 pm Predmet: |
|
|
kajo vyzera to takto pokusim sa to nacrtnut
1 I I 4
2 I I 5
3 I I 6
6 plieskov (v strede je este jeden ale ten nie je podstatny) tam mam a v hornej polohe su prepojene vsetky pliesky okrem pliesku cislo 3. V spodnej polohe podla vybratia usudzujem ze sy pripojene plpiesky 1 a 3 ostatne su odpojene...
macil nemusel si to presuvat, ja som to dal naschval do online kecov aby som to co najskor mohol poriesit a potom som to chcel presunut aj upravit nazov... |
|
Návrat hore |
|
|
Kajo Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 09.05.2008 Príspevky: 9412 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: Po Sep 21, 2009 6:12 pm Predmet: |
|
|
Poradím Ti niečo, čo by som urobil ja.
Vravíš, pokial nezapneš zapalovanie, spínač fachčí.
Tzn., že potrebuješ nájsť v zásuvke pin, na ktorom sa objaví plus po zapnutí zapalovania - to je to +, ktoré potom v spínači príde tam, kam nemá.
Takže vezmi žiarovkovú skúšačku, jeden koniec na kostru a druhým testuj piny. Je to ten, ktorý bude "svietiť" iba po zopnutí zapalovania.
Čo vravíš? _________________
|
|
Návrat hore |
|
|
azmodan Strieborný užívateľ....
Založený: 29.08.2007 Príspevky: 2872
|
Zaslal: Po Sep 21, 2009 7:08 pm Predmet: |
|
|
oukej kajo problem docasne vyrieseny
smerovky funguju, prepojil som piny tak ako by bol spinac vo vypnutej polohe..
t.j. piny 1,3 a minus, ktore sa nachadza medzi pinmy 1 a 4
dik za cenne rady...uz mi zostava len vyriesit dalsie 3 problemy mojho auta a bude zas ako nove |
|
Návrat hore |
|
|
Kajo Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 09.05.2008 Príspevky: 9412 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: Po Sep 21, 2009 7:26 pm Predmet: |
|
|
Tak to ma teší!
Jeden problém s nízkym výkonom a pufnutím do výfuku poznám, ale ktoré sú tie ďalšie 2? _________________
|
|
Návrat hore |
|
|
azmodan Strieborný užívateľ....
Založený: 29.08.2007 Príspevky: 2872
|
Zaslal: Po Sep 21, 2009 7:30 pm Predmet: |
|
|
problem cislo 2 ze mi prestala ist ventilacia akurat tu mam rozobraty aj spinac ventilacie a ten vyzera byt okej, takze chybu hladam inde, a ked mi aj pojde tak zrejme vyskocila klapka a nefuka mi to na sklo..
to su take dva problemy v jednom
2 roky mam to auto bez toho aby som on musel co len prstom zavadit a teraz to na mna naraz vsetko vypustilo vsetky problemy |
|
Návrat hore |
|
|
Kajo Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 09.05.2008 Príspevky: 9412 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: Po Sep 21, 2009 7:31 pm Predmet: |
|
|
To nie sú problémy, to iba autu bolo ľúto, že sa mu nevenuješ _________________
|
|
Návrat hore |
|
|
azmodan Strieborný užívateľ....
Založený: 29.08.2007 Príspevky: 2872
|
Zaslal: Po Sep 21, 2009 7:34 pm Predmet: |
|
|
ale venujem sa mu, ved ho vysavam pravidelne
srandujem zatial su to take veci co si viac menej dokazem spravit svojpomocne takze ma to az tak netrapi no uvidime ako sa bude spravat dalej
tak diky za pomoc este raz vidim , ze sa este mam co ucit aby som bol na Tvojej urovni |
|
Návrat hore |
|
|
Kajo Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 09.05.2008 Príspevky: 9412 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: Ut Sep 22, 2009 10:13 am Predmet: |
|
|
Diki za kompliment
Som zvedavý, na čo prídeš pri probléme s motorom.
Lebo to je naozaj záhada, je to neuveriteľné, kedže C20NE je asi najtrvácnejšia súčiastka Opel všetkých čias _________________
|
|
Návrat hore |
|
|
|
|
Nemôžete odosielať nové témy do tohto fóra Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete hlasovať v tomto fóre
|
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|