|
|
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému |
Autor |
Správa |
oplak Nový užívateľ...
Založený: 12.02.2007 Príspevky: 8
|
Zaslal: Po Feb 12, 2007 4:27 pm Predmet: studeny vs. teply motor |
|
|
kto by mi vedel poradit co moze byt chyba.. ak je motor studeny, auto ma vykon a vsetko je v poriadku. akonahle sa zohreje na prevadzkovu teplotu auto trha a nema vykon... dalej na studenom motore nedrzi pekne zakladne otacky az po chvili a na teplom idu ako hodinky len pri stlaceni plynu auto trha a nema vykon.. studenym motorom myslim teplotu asi do 40stupnovC... diky vopred za rady! |
|
Návrat hore |
|
|
macil Forum Admin, Opelclub Member
Založený: 25.02.2006 Príspevky: 29027 Bydlisko: Košice
|
Zaslal: Po Feb 12, 2007 6:08 pm Predmet: |
|
|
Kontrolka chýb sa nerozsvecuje? Mohlo by to byť čidlo teploty motora pre ECU. _________________ Opel Astra F-CC, X18XE
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika - 診斷
|
|
Návrat hore |
|
|
oplak Nový užívateľ...
Založený: 12.02.2007 Príspevky: 8
|
Zaslal: Po Feb 12, 2007 7:27 pm Predmet: |
|
|
nic mi nesvieti! |
|
Návrat hore |
|
|
macil Forum Admin, Opelclub Member
Založený: 25.02.2006 Príspevky: 29027 Bydlisko: Košice
|
Zaslal: Po Feb 12, 2007 7:43 pm Predmet: |
|
|
Tak by som išiel najprv asi po tom čidle. V prvom rade by som prekontroloval jeho konektor. _________________ Opel Astra F-CC, X18XE
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika - 診斷
|
|
Návrat hore |
|
|
Jakub-ko Strieborný užívateľ....
Založený: 06.11.2006 Príspevky: 780 Bydlisko: KOSICE
|
Zaslal: Po Feb 12, 2007 7:57 pm Predmet: |
|
|
skus vymenit cidlo teploty motora _________________ OPEL VECTRA CARAVAN X 16 XEL |
|
Návrat hore |
|
|
vladimir Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 02.05.2006 Príspevky: 441 Bydlisko: Handlová
|
Zaslal: Po Feb 12, 2007 10:15 pm Predmet: |
|
|
oplak Napísal: |
nic mi nesvieti! |
Skus prekontrolovat,ci ti svieti vobec,ked vytiahnes konektor od ECU.... |
|
Návrat hore |
|
|
vladimir Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 02.05.2006 Príspevky: 441 Bydlisko: Handlová
|
Zaslal: Po Feb 12, 2007 10:16 pm Predmet: |
|
|
oplak Napísal: |
nic mi nesvieti! |
Skus prekontrolovat,ci ti svieti vobec,ked vytiahnes konektor od ECU....
Tiez sa priklanam k chlapcom.....asi to cidlo |
|
Návrat hore |
|
|
Jochmann Strieborný užívateľ....
Založený: 01.02.2007 Príspevky: 142 Bydlisko: Košice
|
Zaslal: Ut Feb 13, 2007 12:15 pm Predmet: |
|
|
som do toho laik...ale skusim svoj poznatok prihodit - namontoval som sportovu sisku miesto klasickeho air-boxu, nemam vsak zatial oddeleny motorovy priestor cize siska nasava po zohriati motoru aj horuci vzduch pri nizsich rychlostiach(v meste napr.)... vtedy sa deje presne to co si opisal oplak - kym je motor studeny, taha ochotne od nizkych otacok, akonahle sa zohreje a zacne prijimat ten horuci vzduch, dusi sa a treba mu trochu pomoct radenim...tak ja len ci nahodou si tiez nemenil vzduchovy filter _________________ Opel Tigra, 1.6 16v, tmavomodra metla |
|
Návrat hore |
|
|
Fastspeed Strieborný užívateľ....
Založený: 08.01.2006 Príspevky: 986 Bydlisko: Komárno
|
Zaslal: Ut Feb 13, 2007 12:28 pm Predmet: |
|
|
oplak Napísal: |
nic mi nesvieti! |
Pri zapalovaní Ti svieti kontrolka motora, lebo keď nie, tak možno, že máš žiarovku vypálenú, alebo tam vôbec nemáš žiarovku.
Keď som poprvý raz rozobral prístrojovku svojej Calibry, tak som zistil, že žiarovka na signalizáciu poruchy 4x4-ky bola upchatá s kusom handry, aby nesvietila stáledo tváre predchádzajúcemu majiteľovy. _________________ Nejazdím rýchlo, len lietam nízko...
Jožo
My EX Opel Calibra C20XE, 4x4 OFF Opel Omega A3000 C30LE Opel Astra F Caravan C16NZ
|
|
Návrat hore |
|
|
Jakub-ko Strieborný užívateľ....
Založený: 06.11.2006 Príspevky: 780 Bydlisko: KOSICE
|
Zaslal: Ut Feb 13, 2007 8:35 pm Predmet: |
|
|
Jochmann Napísal: |
som do toho laik...ale skusim svoj poznatok prihodit - namontoval som sportovu sisku miesto klasickeho air-boxu, nemam vsak zatial oddeleny motorovy priestor cize siska nasava po zohriati motoru aj horuci vzduch pri nizsich rychlostiach(v meste napr.)... vtedy sa deje presne to co si opisal oplak - kym je motor studeny, taha ochotne od nizkych otacok, akonahle sa zohreje a zacne prijimat ten horuci vzduch, dusi sa a treba mu trochu pomoct radenim...tak ja len ci nahodou si tiez nemenil vzduchovy filter |
pretoze horuci vzduch uz zvacsil svoj objem a v porovnani zo studenym vzduchom vo valci svoj objem uz nezväcsi _________________ OPEL VECTRA CARAVAN X 16 XEL |
|
Návrat hore |
|
|
oplak Nový užívateľ...
Založený: 12.02.2007 Príspevky: 8
|
Zaslal: Po Feb 19, 2007 9:06 pm Predmet: |
|
|
a mozu to byt tie cidla ked na diagnostike v opli mi nevyhodilo ziadnu zavadu? |
|
Návrat hore |
|
|
macil Forum Admin, Opelclub Member
Založený: 25.02.2006 Príspevky: 29027 Bydlisko: Košice
|
Zaslal: Po Feb 19, 2007 9:12 pm Predmet: |
|
|
Ak je čidlo teploty načaté, tak v podstate sa tvári ako funkčné, ibaže do ECU posiela chybné hodnoty. ECU nemá teplotu s čím porovnávať, takže to neodhalí. _________________ Opel Astra F-CC, X18XE
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika - 診斷
|
|
Návrat hore |
|
|
oplak Nový užívateľ...
Založený: 12.02.2007 Príspevky: 8
|
Zaslal: Ut Feb 20, 2007 8:20 am Predmet: |
|
|
aha chapem... moze byt
a este by som chcel vediet ci to nemoze suvisiet so skrtiacou klapkou...
a takisto s prietokomerom vzduchu /alebo ako sa vola to cidlo/.... |
|
Návrat hore |
|
|
macil Forum Admin, Opelclub Member
Založený: 25.02.2006 Príspevky: 29027 Bydlisko: Košice
|
Zaslal: Ut Feb 20, 2007 9:20 am Predmet: |
|
|
Môže sa zísť aj viac príčin dokopy. Ak by to však bolo spôsobené iba škrtiacou klapkou, tak si myslím, že by sa to prejavovalo trochu inak. Nebolo by to tak závislé od teploty motora. pokiaľ ide o váhu vzduchu, skús ju odpojiť počas chodu motora. Ak sa chod zhorší, tak to ňou nebude. _________________ Opel Astra F-CC, X18XE
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika - 診斷
|
|
Návrat hore |
|
|
oplak Nový užívateľ...
Založený: 12.02.2007 Príspevky: 8
|
Zaslal: Pi Feb 23, 2007 4:13 pm Predmet: |
|
|
macil Napísal: |
Môže sa zísť aj viac príčin dokopy. Ak by to však bolo spôsobené iba škrtiacou klapkou, tak si myslím, že by sa to prejavovalo trochu inak. Nebolo by to tak závislé od teploty motora. pokiaľ ide o váhu vzduchu, skús ju odpojiť počas chodu motora. Ak sa chod zhorší, tak to ňou nebude. |
macil mal si pravdu odpojil som tu vahu vzduchu a auto ide o poznanie lepsie, kludne ho mozem vytacat, aj ked stlacim podlahu nema problem a nedusi sa.. urcite to ale este neni ono takto predsa nemozem behat ved pocitac nedostava ziadne info, no nie? mal by som asi kupit novu, ze? |
|
Návrat hore |
|
|
macil Forum Admin, Opelclub Member
Založený: 25.02.2006 Príspevky: 29027 Bydlisko: Košice
|
Zaslal: Pi Feb 23, 2007 5:03 pm Predmet: |
|
|
Skôr než začneš zháňať novú váhu, ešte skús jednu vec. Zohrej motor na prevádzkovú teplotu, odpoj čidlo teploty, o ktorom sme hovorili vyššie a do konektora, ktorý vedie do ECU strč odpor. Jeho hodnotu skúsim vyhľadať večer doma, ale musíš mi napísať typ motora. _________________ Opel Astra F-CC, X18XE
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika - 診斷
|
|
Návrat hore |
|
|
macil Forum Admin, Opelclub Member
Založený: 25.02.2006 Príspevky: 29027 Bydlisko: Košice
|
Zaslal: Pi Feb 23, 2007 9:46 pm Predmet: |
|
|
Pozeral som a u väčšiny motorov by mal vyhovieť odpor 300 ohmov. _________________ Opel Astra F-CC, X18XE
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika - 診斷
|
|
Návrat hore |
|
|
jerryl Prezidento
Založený: 08.01.2006 Príspevky: 633 Bydlisko: Topoľčianky
|
Zaslal: Pi Feb 23, 2007 10:48 pm Predmet: |
|
|
oplak Napísal: |
macil Napísal: |
Môže sa zísť aj viac príčin dokopy. Ak by to však bolo spôsobené iba škrtiacou klapkou, tak si myslím, že by sa to prejavovalo trochu inak. Nebolo by to tak závislé od teploty motora. pokiaľ ide o váhu vzduchu, skús ju odpojiť počas chodu motora. Ak sa chod zhorší, tak to ňou nebude. |
macil mal si pravdu odpojil som tu vahu vzduchu a auto ide o poznanie lepsie, kludne ho mozem vytacat, aj ked stlacim podlahu nema problem a nedusi sa.. urcite to ale este neni ono takto predsa nemozem behat ved pocitac nedostava ziadne info, no nie? mal by som asi kupit novu, ze? |
Mal som podobný problém s Omegou.Odpojil som váhu vzduchu a mesiac som jazdil bez nej,pokiaľ mi nedošla nová.Na Omegu 2,5l/6V ma stála 12700.-Sk.
Ak ju odpojíš tak počítač automatický berie signál z potenciometra škrtiacej klapky.Spotreba ti zostáva skoro rovnaká.Žiadne rapídne zvýšenie. _________________ OPEL VIVARO LONG 2,5 CDTI WESTFALIA - automat
www.jerryl.salem.sk |
|
Návrat hore |
|
|
oplak Nový užívateľ...
Založený: 12.02.2007 Príspevky: 8
|
Zaslal: So Feb 24, 2007 6:30 pm Predmet: |
|
|
a kde najdem to cidlo teploty motora? este stastie ze vy ste tu lebo napr v nitre ODBORNICI v opli /hahaha/ nevedeli prist na chybu....
spotrebu som nepozeral ci mi stupla ale ni ma to az tak nezaujima hlavne ze auto funguje....
este dotaz: vraveli mi v servise ze tu vahu potrebujem vediet presny kod produktu napr. Bosch a cislo ale skade mam vediet ze ta ktora je tam teraz je originalna lebo mam podozrenie ze predchadzajuci majitel kupoval do auta tesco suciastky alebo lidl :/
nevedel by som to najst niekde na nete?
lebo znamy mi vravel ze ked on menil na zafire tak len jedno cislo nesedelo a auto malo problemy sa pohnut.... |
|
Návrat hore |
|
|
Jakub-ko Strieborný užívateľ....
Založený: 06.11.2006 Príspevky: 780 Bydlisko: KOSICE
|
|
Návrat hore |
|
|
|
|
Nemôžete odosielať nové témy do tohto fóra Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete hlasovať v tomto fóre
|
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|