|
|
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému |
Autor |
Správa |
popol_2212 Nový užívateľ...
Založený: 17.02.2007 Príspevky: 5
|
Zaslal: So Feb 24, 2007 9:46 am Predmet: A dalsi problem mam:( |
|
|
Nazdar,iba vo stvrtok som dostal moju Tigru z opravy a uz mam dalsi problem.V pohodicke som jazdil ked som zacal citit ako s autom zacina cukat no a potom hned sa rozsvietili vsetky kontrolky na palubovke,zastal som na kraj cestychcel nastartovat no na prvy krat chytil ale hned aj zhasol no na druhy krat nastartoval a fungoval,Uz mi to urobilo 5 krat.Prosim poradte mi niekto co to moze byt.Dakujem. |
|
Návrat hore |
|
|
Dragon5556 Nový užívateľ...
Založený: 03.01.2007 Príspevky: 23
|
Zaslal: So Feb 24, 2007 10:08 am Predmet: Re: A dalsi problem mam:( |
|
|
tak presne takto to dopadla ked som si dal do opravy moju omegicku V6 2.5 dal som si pretesnit motor vymenit sviecky a tak dalej....... pridem pre nu cely stastny ze uz pojde jak hodinky "censored"...m 19000 sk ze super vsetko, mam ju asi tak tri dni idem si veselo po dialnici zrazu postojim auto dymi pozeram cely motor "censored"..ny od oleja viac ako pred tym vsetko posr..ne no strasne tak ma to nasr..lo. Tak som si povedal urcite skusenosti mam skusim ju dat do poriadku sam ked ju "censored"..m tak kaslem na to rozeberem komplet vsetko vymenim rosypane udajne menene tesnenia pod hlavamy, vymeni rozvody a vsetko ostatne co bolo treba a po 2 mesiacoch co som sa stym narobil ide omega jak hodinky vyslo ma to cele asi tak 10000 sk a samozrejme my velmi pomohly odbornici s opel clubu su tu totiz vacsi machri ako kde kolvek v servise no este som k tomu precital kopec odbornej literatury ale auto ide zatial celkom ok |
|
Návrat hore |
|
|
macil Forum Admin, Opelclub Member
Založený: 25.02.2006 Príspevky: 29027 Bydlisko: Košice
|
Zaslal: So Feb 24, 2007 10:50 am Predmet: Re: A dalsi problem mam:( |
|
|
popol_2212 Napísal: |
Nazdar,iba vo stvrtok som dostal moju Tigru z opravy a uz mam dalsi problem.V pohodicke som jazdil ked som zacal citit ako s autom zacina cukat no a potom hned sa rozsvietili vsetky kontrolky na palubovke,zastal som na kraj cestychcel nastartovat no na prvy krat chytil ale hned aj zhasol no na druhy krat nastartoval a fungoval,Uz mi to urobilo 5 krat.Prosim poradte mi niekto co to moze byt.Dakujem. |
Čo hlási diagnostika? Takto podobne sa správa odchádzjúce čidlo vačky, alebo kľuky. Možno by stačilo prekontrolovať konektory. _________________ Opel Astra F-CC, X18XE
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika - 診斷
|
|
Návrat hore |
|
|
popol_2212 Nový užívateľ...
Založený: 17.02.2007 Príspevky: 5
|
Zaslal: So Feb 24, 2007 10:54 am Predmet: Mam diagnostiku |
|
|
Vyblikalo mi chybu 47 a to je vzduchova pumpa/rele-vysoke napetie. |
|
Návrat hore |
|
|
macil Forum Admin, Opelclub Member
Založený: 25.02.2006 Príspevky: 29027 Bydlisko: Košice
|
|
Návrat hore |
|
|
macil Forum Admin, Opelclub Member
Založený: 25.02.2006 Príspevky: 29027 Bydlisko: Košice
|
Zaslal: So Feb 24, 2007 11:16 am Predmet: |
|
|
popol_2212 Napísal: |
Zobral som kabliky a ono mi to vyblikalo tu chubu,Je vela roboty s tym?A neda sa kupit ta podlozka,lebo si ju nemam kde vyrobit,do frasa znovu budem stat a chodit peso.Uz som dal do auta 15000.Zvladol by som to aj ja?A cim to mam vycistit? |
Samozrejme, že to zvládneš. Potrebujež k tomu len kus, najlepšie hliníkového, plechu hrúbky cca 3mm. V prvom rade musíš EGR vymontovať a vyčistiť nejakým čističom na karburátory. Aby si EGR mohol zaslepiť, musí byť v prvom rade funkčný. Potom podľa originálnej podložky vyrežeš z toho plechu záslepku, ale bez dier, musíš len dať pozor, či ihla (piestik) EGR nepresahuje v zatvorenej polohe rovinu základne. Ak áno, urobíš v záslepke v tom mieste vrtákom zahĺbenie, aby sa ihla mohla bez odporu pohybovať po celej svojej činnej dráhe. Inak bude diagnostika hlásiť chybu. No a potom to už len zložíš. Dáš pôvodné, prípadné nové, tesnenie, naň záslepku a EGR.
Ak trochu pohľadáš na fóre, niečo tu okolo toho ešte nájdeš. _________________ Opel Astra F-CC, X18XE
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika - 診斷
|
|
Návrat hore |
|
|
RisNo Strieborný užívateľ....
Založený: 27.01.2006 Príspevky: 1617 Bydlisko: Galanta
|
|
Návrat hore |
|
|
spidy Strieborný užívateľ....
Založený: 02.04.2006 Príspevky: 433 Bydlisko: Trnovec nad vahom
|
Zaslal: So Feb 24, 2007 12:05 pm Predmet: |
|
|
no neviem ako vy ale toto je presne dvovod prečo nechodim po servisoch ale vsetko co vjem si opravym sam a co nie idem za kamosom mechanikom a tan mi spravy čonevjem a mam istotu že je vsetko v poriadku otazka prečo?? ak ides do servysu opravja ti ale vramci zabespecenia zakaznikou ti to opravja tak aby si aj nabuduce prisiel a je jedo či už ako reklamacia alebo ako staznost po dlhych a rozčulenych hovoroch stejne pride k tomu že ti to opravja a ty zaplatiš a ides spokojny domou až do chvyle kym sa to nezopakuje _________________ 1)opel astraf 1,8 16v gsi motor x18xe rv:93
2)opel astraf 1,8 16v motor c18xel rv:95 |
|
Návrat hore |
|
|
RisNo Strieborný užívateľ....
Založený: 27.01.2006 Príspevky: 1617 Bydlisko: Galanta
|
|
Návrat hore |
|
|
spidy Strieborný užívateľ....
Založený: 02.04.2006 Príspevky: 433 Bydlisko: Trnovec nad vahom
|
Zaslal: So Feb 24, 2007 12:38 pm Predmet: |
|
|
risno čo som stym hlavne chcel povedat je že ak si to spravysš sam mas istodu že odvedeš 100percent pracu ale ak maozej tak chces daj vedet zavolam mechanykovy ci by sa nato kuknul _________________ 1)opel astraf 1,8 16v gsi motor x18xe rv:93
2)opel astraf 1,8 16v motor c18xel rv:95 |
|
Návrat hore |
|
|
RisNo Strieborný užívateľ....
Založený: 27.01.2006 Príspevky: 1617 Bydlisko: Galanta
|
|
Návrat hore |
|
|
|
|
Nemôžete odosielať nové témy do tohto fóra Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete hlasovať v tomto fóre
|
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|