|
|
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému |
Autor |
Správa |
Milan_123 Nový užívateľ...
Založený: 18.02.2009 Príspevky: 19
|
Zaslal: So Feb 21, 2009 7:50 pm Predmet: |
|
|
dal som ho na tú pozdĺžnu gumovú tyč medzi výfukom a kabínou. zapojil som ho tak ako je normálne, len bez kostry.
použil som tenký medený kábel a pripojil som štartér o sanie (kostra). otočil som kľúčik do polohy 1 a ked som pripojil štartér o kostru, tak to cvakalo o niečo (vypadá to ako relé-je tam aj 30A poistka) čo mám pripevnené pri palivovom filtry a ide tam zvezok káblov. Ked som dal kľúčik do polohy štartovania a priložil kostru, tak pastorok vysunulo a aj ako keby chcelo potočiť - no skôr iba stál.
S toho "rele" či čo to je mám fotku a aj ako vypadajú tie káble čo idú do štartéra - ak treba pošlem na vaše posúdenie.
Mám pocit, že to vypadá na zlý spoj vo vnútry štartéra, ked vysunie pastorok tak nedodáva štavu pre cievku na točenie pastorka.
V pondelok to chcem zobrať do roboty, nech sa pozrú, čo to môže byť.
Inač už bol opravovaný Elis či Elit Žilina v roku 2006. |
|
Návrat hore |
|
|
Milan_123 Nový užívateľ...
Založený: 18.02.2009 Príspevky: 19
|
Zaslal: So Feb 21, 2009 8:27 pm Predmet: |
|
|
a ešte som si všimol, ked som zapínal kľúčik tak zasvietili všetky kontrolky ako vždy len žhavenie (žltá cievka) nie.
Dúfam že to nie je ďalší problém, bo ma asi j....
Je to súčasť toho, že je štartér vonku, alebo mám ďalší problém? |
|
Návrat hore |
|
|
Dizel Pravidelný užívateľ...
Založený: 29.12.2008 Príspevky: 37
|
Zaslal: So Feb 21, 2009 10:26 pm Predmet: |
|
|
to zhavenie nema zo starterom nic spolocne, skorej by som povedal ze ci jak si ho vyberal si nahodov nebuchol do zhaviaceho rele aspo ja ho mam zavesene na tom panely co predeluje motor s tou plochou kde je motorcek na stierace a tak... myslim ze to bude v tom rele , keby su zle zhavice kontrolka by svietila ale nezhavilo to . |
|
Návrat hore |
|
|
Dizel Pravidelný užívateľ...
Založený: 29.12.2008 Príspevky: 37
|
Zaslal: So Feb 21, 2009 10:29 pm Predmet: |
|
|
kks ved teras som si akurat vsimol ze ssi ten jabel napojil o to rele , to bude asi to zhaviace rele , mrkni ci v nom nieje vypalena poistka , alebo je mozne ze ako si chcel nastartovat si odpalil to rele ako si nan pripojil tu kostru.... neviem do elektriky moc niesom. |
|
Návrat hore |
|
|
Dizel Pravidelný užívateľ...
Založený: 29.12.2008 Príspevky: 37
|
Zaslal: So Feb 21, 2009 10:31 pm Predmet: |
|
|
ale isto to ma spolocne s tym ze ti to teras nezhavi. |
|
Návrat hore |
|
|
Milan_123 Nový užívateľ...
Založený: 18.02.2009 Príspevky: 19
|
Zaslal: So Feb 21, 2009 10:38 pm Predmet: |
|
|
Ja som štartér zapojil ako je normálne a pak som kábel od štartéra prikladal o sanie - aby som chytil kostru. |
|
Návrat hore |
|
|
Milan_123 Nový užívateľ...
Založený: 18.02.2009 Príspevky: 19
|
Zaslal: So Feb 21, 2009 10:40 pm Predmet: |
|
|
nemyslel som že som to zapojil o rele. iba to, že ked som priložil kostru tak to rele alebo čo to je cvakalo. Mám zavesené 2 na hrane, kde je tesniaca guma a ide tam zvezok káblov. |
|
Návrat hore |
|
|
Milan_123 Nový užívateľ...
Založený: 18.02.2009 Príspevky: 19
|
Zaslal: So Feb 21, 2009 10:43 pm Predmet: |
|
|
To žhaviace rele má aj poistku? - napr. 30A.
Cierna kocka s káblami a ku nej mensia s 1 poistkou? |
|
Návrat hore |
|
|
Dizel Pravidelný užívateľ...
Založený: 29.12.2008 Príspevky: 37
|
Zaslal: Ne Feb 22, 2009 10:15 am Predmet: |
|
|
no na inych dizloch som vydel mali take velke to zhaviace rele poistka tam bola ale u tychto aut sa mi zda ze tam nieje aspon v tom rele nieje urcite neviem mozno je v poistkovej skrini na to nejaka poistka ,vyskusaj este to rele otvorit a precistit kontakty ,mozno to pomôze
ked to rele potiahnes tak ho oddelis od toho zvezku kablov co donho idu a uvidis tam tie kontakty ...
mrkni tu ja mam na aute presne toto iste
http://faro.sk/catalog/zhavenie/opel.php#opel-kadet-e
,tam kde mas objed.číslo tak tam mas fotky urcitych dielov len nato zajdi misou a hned sa ti to zobrazi. |
|
Návrat hore |
|
|
Milan_123 Nový užívateľ...
Založený: 18.02.2009 Príspevky: 19
|
Zaslal: Ne Feb 22, 2009 12:45 pm Predmet: |
|
|
ja ho mám tesne pri baterke.
Len jedna vec je zvláštna.
Položim štartér na ten kĺb, zapojim + od baterky a ten tenký od kľúčika a keď priložim kábel ako kostru, tak mi cvaká aj to žhaviace rele. Mal som tam palce a citil som cvakanie. Ako keby to bolo spojené cez žhaviace rele. |
|
Návrat hore |
|
|
Manta Strieborný užívateľ....
Založený: 05.02.2007 Príspevky: 1245 Bydlisko: Ba
|
Zaslal: Ne Feb 22, 2009 1:53 pm Predmet: |
|
|
to je predsa jasne lebo ked otocis klucik do polohy 1 aby sa ti vsetko rozsvietilo tak ti zopne aj zhaviace rele aby zacalo zhavit a ked zacnes startovat tak uz vstrekuje aj palivo a za pomoci zhavicov sa ti predsa vznieti..to je princip Dieseloveho motora _________________ Opel Manta B GSi C20NE
Opel manta B GT/E 20E cabrio
www.opelmanta.sk |
|
Návrat hore |
|
|
Milan_123 Nový užívateľ...
Založený: 18.02.2009 Príspevky: 19
|
Zaslal: Ne Feb 22, 2009 3:09 pm Predmet: |
|
|
Ok, ale aky to ma súvis s tým, že normálne, keď som to mal pozapájané, tak pri kľúčiku na polohe 1 mi zasvietilo na palubovke žhavinie (hej žltá cievka). No keď mám teraz štartér vonku a mám ho zapojený len na +ko baterku, bez kostry, tak keď otočím kľúčik do 1ky tak mi to nezasvieti to žhavenie, Nie som moc na elektriku a preto som sa pýtam, či má súvis to, že je štartér zapojený nielen na +ku v baterke ale aj na kostru s tým, že mi zasvieti kontrolka rele?
iba toto
Dakujem. |
|
Návrat hore |
|
|
|
|
Nemôžete odosielať nové témy do tohto fóra Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete hlasovať v tomto fóre
|
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|